Du kan jo kontakte de som har pinnet produktene dine og be dem linke til butikken din om bildeklikk ikke fører direkte dit:)
Du kan jo kontakte de som har pinnet produktene dine og be dem linke til butikken din om bildeklikk ikke fører direkte dit:)
Tusen takk for all god hjelp her inne. Dere er flotte! Da skal jeg greie å finne utav det.
Kanskje dere på tampen kan hjelpe meg med følgende: Jeg er nettopp blitt Facebook-bruker (bestemor står på!). Når jeg går inn på Epla sin FB-side og prøver å legge inn et av mine produkter, blir innlegget etter kort tid avvist, dvs. det forsvinner. Altså må jeg bruke andre veier. Skjer det via Epla-administrasjonen eller?
No såg eg upload knappen. Lærer stadig noko nytt!!Vanella: har du sett om innlegget ditt har blitt lagt under "nylige innlegg av andre" på Epla si FB side? Det er berre administratorer som kan legge ting rett på veggen. Når ein prøver å legge ting der ligg det der eit øyeblikk, så blir det flytta over til "nylige innlegg av andre" (trur eg..)
Når eg er logga inn som meg privat får eg lov til å legge ting på Facebook sida til Epla, men når eg er logga inn som Rein hudpleie får eg det ikkje til...
Kanskje bildet har vært på forsida en gang og derfor leder tilbake dit? teste Jepp, dersom man er "forsidepike" med reklame for egen butikk vil linken føre til forsida.
Pinterest har en egen Pin It-button til nedlasting til menylinjen på nettleseren din. Under About på menyen øverst i Pinterest :) Så slipper du å bekymre deg om det finns en pin it-knapp på nettsidene du besøker. Alltid for hånden om noe fantastisk skulle dukke opp! Just sayin...
Jeg er helt hekta på pinterest og bruker det daglig!
Nå var det vel heller motsatt bekymring Vanella ytret her ;-)
Ja, jeg skjønte det, måtte bare dele min begeistring over pinterest ;)
Klart det kan oppleves som et problem at bildene dine vandrer ukontrollert ute på nettet og lever sitt eget liv, så å si, men hva skal man gjøre uten å bruke enormt med tid og krefter på det, og bli småsprø i prosessen?
Må faktisk bare si meg enig med Jeffrey Zeldman, founder of A list apart: "Don't worry about people stealing your design work. Worry about the day they stop."
Man kan faktisk bare ta det som et kompliment :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.