Tusen takk :o)
Tusen takk :o)
Men det er bare en stilisert, digital utgave av hvordan hvert broderi vil bli eller?
Nærbilde av stingene som Marianne sier samt et "ordentlig" eksempel av et broderi tror jeg ville gjort susen!
Jeg har brodert litt, men det er ikke greia for meg - men butikken din ser oversiktlig og fin ut. Lykke til.
Hei,
Takk for tilbakemelding. Stemmer, jeg har valgt denne løsningen fordi jeg har ikke mulighet til å brodere et av mine egne bilder akkurat nå (tar mange måneder), og jeg har desverre ikke råd til å sette jobben bort til andre. I tilegg gir denn digitaliserte utgaven et så godt bilde av hvordan det ferdige produktet blir, at det får holde inntil videre.
Klem
Er det bare digitalt?
Da anbefaler jeg virkelig å ta seg tid til å brodere ett. Det tar ikke måneder å brodere ett bilde hvis du broderer ett mindre ett, men det kommer jo an på hvor god tid man har til å legg i det. En tiger jeg har tatt bilde av gjorde jeg om til broderi, og det tok meg ca 2 uker å brodere det i ca 20x30.
Det gir en mye riktigere iformasjon til kunden om man kan sammenligne med ett virkelig broderi.
Men, det er selvfølgelig bare tips :)
Flotte bilder! Går det an å lage mindre prosjekter/enklere bilder også? Eller er det bare stor-prosjekter du vil satse på?
Hei Marianne, Hvor lang tid et broderi tar å lage kommer ann på vansklighetsgrad, hvor rask den som broderer er osv osv. Uansett er det andre ting som har høyere prioritet akkurat nå :o) Men igjen, takker for tilbakemeldinger.
Hei Adorable,
Jeg kan også lage mønster til mindre bilder, om det er ønsklig. Takker for tilbakemelding :o)
Klem
Ja da skjønner jeg, var nok litt rask da jeg leste :o)
Er enig i at et bilde av noen korssting ville hjulpet. Trenger ikke være et svært bilde, men broder en lapp i 10x10 cm som du tar et nærbilde av. Bare for å sette stemningen/inspirere til brodering :o)
Hvis du tåler kritikk så ville jeg fjernet det ene produktet som er blått med geometriske røde figurer. Her er den posteriserte versjonen så dårlig at det trekker ned hele inntrykket. Skal man lage sånt tror jeg det vil blir mye bedre om man tegner mønsteret manuelt - noen av formene er bare "blobber" etter stiliseringen ;-)
Masse lykke til :-)
Så artige mønstre! (Liker spesielt godt der jeg selv kan sende inn bilder!)
Jeg savner som flere andre her bildet av et ferdig broderi. Du sier du ikke har råd til å få noen til å gjøre det for deg, men hva med å bytte bort jobben mot noen mønstre og garnpakke til ett broderi? Det finnes sikkert mer enn en person som gjerne vil prøve på det.
Og ja, de fleste bildene var veldig store, hva med å lage noen i mindre format. Jeg blir aldri fristet til å ta til på et broderi større enn A4, og da kan du jo bruke små bilder som eksempler. A5 er jo det perfekt eksempelformatet.
Hei Ingrid,
Takk for god hjelp. "Symbolgame" er nå fjernet :o)
Hei H. Marcus,
Tusen takk for tilbakemelding. Jeg har allerede minsket bildene/prosjektene som ligger der allerede, noe. I tillegg er det skrevet under hvert produkt "Gi meg beskjed om du har andre ønsker". Jeg kan også, når jeg legger inn nye mønstre for salg, lage de i forskjellige str.
Klem
Hei Ingrid,
Takk for god hjelp. "Symbolgame" er nå fjernet :o)
Hei H. Marcus,
Tusen takk for tilbakemelding. Jeg har allerede minsket bildene/prosjektene som ligger der allerede, noe. I tillegg er det skrevet under hvert produkt "Gi meg beskjed om du har andre ønsker". Jeg kan også, når jeg legger inn nye mønstre for salg, lage de i forskjellige str.
Klem
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.