....en sånn dings som teller alle som er inne i butikken. Det hadde vært gøy det! :)
....en sånn dings som teller alle som er inne i butikken. Det hadde vært gøy det! :)
Støtter den!
Enig :)
Den støtter jeg og :)
Ja til telledings :D
Jeg ønsker meg:
Mulighet til å zoome inn på bildene! Enkelte legger ut så små bilder at de mister salget til meg. Jeg vil se detaljer! Inntil denne funksjonen kommer på plass vil jeg oppfordre alle til å ta nærbilder av sømmer, teksturer og detaljer, vis frem den flotte kvaliteten og kapre salg :-)
Mulighet til å søke etter klær med størrelse. Orker ikke scrolle meg gjennom ting som uansett ikke passer, men vil se hva jeg har å velge i. Inntil dette skjer oppfordrer jeg alle til å legge inn størrelsen i tittelen!
:-)
oi, har du sett, tankestrekene lagde en slags oversiktlig liste! Haha stilig :-D
Jeg kunne tenkt meg at det stod på førstesidene i de forskjellige Eplaavdelingene hvor mange butikker det var der inne, og et sted hvor det stod hvor mange butikker det er på Epla i alt.
Hvis ikke det står et sted allerede da... ;)
Ja det har jeg og lurt på. Endte opp med å gange opp antall butikker på hver side med antall sider, så fikk jeg en pekepinn.
Vet ikke om det er blitt ønsket allerede;) men jeg ønsker meg en mulighet til å skifte til neste produktside øverst på hver side i tillegg til nederst.
Slik det er i dag må du rulle helt ned for å komme til side to osv.
Vet at på flere nett sider har du begge alternativene og vi kunne virkelig ha trengt det her på epla også :))))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.