(akkurat nå føler jeg at jeg kopierer meg selv, å lage 8 av maken ting gjør meg G A L..)
Jeg ble antakelig mentalt skadet i ungdommen som lærling da jeg måtte lage 200 og 300 og 1000....
(akkurat nå føler jeg at jeg kopierer meg selv, å lage 8 av maken ting gjør meg G A L..)
Jeg ble antakelig mentalt skadet i ungdommen som lærling da jeg måtte lage 200 og 300 og 1000....
Hehehe @ Kim :-D "Ja nå skal jeg bare copy paste."
Jeg kjeder meg fort når jeg har "samlebånd" på mer enn 5 stk, enda det er ulike stoffer og farger.
Hei,
det er ikke så ofte innom forumet her, men de gangene jeg er her er det alltid tråder om at epla promoterer seg dårlig, konkurransen er hard, salget går dårlig etc..
Klart det blir større konkurranse ettersom flere starter butikk her! Synes det bare er bra det kommer flere til, jeg har savna litt mer variasjon og mangfold her inne. Hurra for det!
Når det er sagt, jeg selger jevnt over helt greit, merker det tar seg opp nå mot jul. Har ikke brukt tid på butikken på evigheter pga fødselspermisjon, men selger likefullt litt hver måned. Jeg tror det viktigste er å ha unike produkter som skiller seg ut.
Strikker man eksempelvis helt "vanlige" ullsokker vil jo konkurransen være beinhard.. Bare for å bruke et eksempel.
Men så klart, rein kopiering er dritkjipt! Skjønner ikke at copycat-ene får sove om natta!
Som du sier selv - det er ikke ofte. Synd at du sitter med et så negativt inntrykk av forumet. Ja det er endel skriving om dårlig salg, synlighet og markedsføring for tiden, men det er jo så mye mer. Det er gladmeldinger, spørsmål om hjelp til det meste og hjelp får man. Det er oppmuntringer, humor og også sterke meninger. Kort sagt her diskuteres det meste.
Ellers så er jeg enig med deg i at vi trenger mangfold (noe det ikke blir med kopiering)og at det nok lønner seg i lengden å finne sin egen stil. Det blir jo faktisk morsommere også da. Har i det siste oppdaget så mange nye artige butikker. Jeg faller lett for det litt skeive - rare og morsomme og det ser ut til at det strømmer på med det nå. Herlig.
Håper du tar turen innom litt oftere så du får se at forum ikke bare er et sted for syting, men ogs å et sted man blir kjent med hverandre.
Har visningstallene kilt seg fast......
Ja.... jeg har vært kalenderluke i dag og det er utrolig lite bevegelse på tallene...
Nå beveger visningstallene seg, ihvertfall hos meg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.