Hei, salget tar seg opp nå - kjempegøy! Jeg får flere private henvendelser og spørsmål og jeg skal sende avgårde en pakke nå.
Når salget har foregått privat, hvordan setter jeg det som 'solgt' i butikken min??
Hei, salget tar seg opp nå - kjempegøy! Jeg får flere private henvendelser og spørsmål og jeg skal sende avgårde en pakke nå.
Når salget har foregått privat, hvordan setter jeg det som 'solgt' i butikken min??
Det går ikke. Og om du legger mange like, kommer det ikke bilde på Solgt-sida før siste er borte.
Det er bare salg gjennom Epla sitt system som setter varer synlig solgt, det er de som gir Epla provisjonen for at vi får selge varene og ha egne butikker her...
OK. Problemet er at jeg egentlig kun har åpnet for PayPal mens denne kunden vil handle med privat oppgjør, så vi tar det på mail.
Hva er alternativet da, bare å slette produktene? Dette er ting jeg kun har én av.
Da må du rett og slett slette produktet. Har du bare en ting av det, og det er solgt, gjør det jo ikke noe om produktet blir borte
Men jeg skjønner jo at du har lyst til at det skal ligge der som solgt, så folk kan se at noen har kjøpt dette av deg;)
Ja, du må slette produktet.
Alternativt kan du jo redigere produktbeskrivelsen og sette 'privat oppgjør' på akkurat dette produktet slik at kunden kan kjøpe det gjennom Epla.
Ja, og legge det utilgjengelig slik at ikke andre forsøker å kjøpe det :)
OK, takk for hjelpen!
Du kan jo også åpne for privat oppgjør en liten stund, til kunden er ferdighandla :)
Det var en god idé Cirkeline - visste ikke jeg kunne gjøre det på enkeltprodukter!
Du kan endre produkttittelen til "reservert til NN".
:-)
Hmm, tror forresten du må gjøre som Liv Helen sier, endre betalingsmåte på alle produktene for en liten stund..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.