Kjempe bra Kim! :-D
Kjempe bra Kim! :-D
Vi på epla er så kreative vet du at vi stadig finner opp nye ord og uttrykk ;-)
Haha, vi er jo så travle at å uttale lange ord stjeler for mye tid og energi :))
Dessuten vil jeg skryte enda litt mer, jeg! Og da som kunde her på Epla. Jeg er ingen storhandler, men det har allikevel blitt et tjuetalls kjøp i løpet det (snart) året jeg har vært her. Med tanke på de stadige historiene om useriøse selgere, må jeg bare få lov til å fortelle hvor utrolig fornøyd jeg er med å handle fra de Epla-selgerne jeg har vært i kontakt med hittil.
Senest i dag fikk jeg varer fra Smykkedeler.com, med intet mindre enn 2 gaver på kjøpet :) Nylig fikk jeg også en forsendelse fra Krysantemum - en kronglete bestilling som sikkert krevde litt ekstraarbeid - men like blid! Og Simone, som jeg handler litt materiell hos fra tid til annen og som også legger ved en liten gave som takk for handelen. Ikke at gavene er så viktige i seg selv, men man blir jo så urimelig glad for sånne små ting. Bestillinger mottas, og jeg får personlig tilbakemelding, og varene sendes og havner i min postkasse fort, fort, fort! :)) Like fornøyd med alle andre jeg har handlet hos også, så ta det bare til dere, dere det gjelder!
Dere er så flinke og koselige, og jeg må si at å handle her på Epla er vanvittig mye hyggelige enn "vanlige" nettbutikker!
Ønsker dere et godt julesalg, alle sammen - det fortjener dere virkelig!! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.