Det er kjedelig når man føler at noen hermer etter seg. Men jeg ser Aggais Veren har tatt opp litt det jeg tenker.
Jeg har jobbet 3 år (6 år med skolegang) som grafisk designer, og i løpet av denne tiden har det blitt en del logoer. Vi lager jo logoer i den tro om at dette er noe unik og nytt og skal representere akkurat den personen/butikken vi lager for. Men likevel så tror jeg ikke jeg har sett en logo som har vært så unik at den ikke har lignet på eller minnet meg om noe annet.
Mange av dere driver jo med håndarbeid, husmorting, kortlaging, scrapping og lignende. Det er de samme materialene som blir brukt. En sokk er en sokk, jo da, jeg skjønner det er forskjellig mønster og alt det, men det er fortsatt en sokk. Man kan ikke ha monopol på sokkesalg. (satt på spissen)
Gjør eller som Ingrid Riddervold og ta det som et kompliment at noen synes tingene deres er så fine at de også vil lage det.
Mye av det som selges på Epla er jo ting man kan lage selv. Jeg gidder ikke, og kjøper heller kort, strikketing og annet fra dere som kan bruke en symaskin ;)