Ja, den kommer sikkert til å ligge der, har ikke fått noe svar, er sikkert liten tid til slikt dilldall. Gøy å få den med uansett.
Ja, den kommer sikkert til å ligge der, har ikke fått noe svar, er sikkert liten tid til slikt dilldall. Gøy å få den med uansett.
Fin bukse Adorable! Jeg bare lurer...hvordan og når ble det slik at rosa er en jentefarge og blått er en guttefarge? Og hvem "bestemmer" det i dag?
Aner ikke, det får bare være som det er. Har du sett lista, så ser du at den ikke passer inn der. Men for all del, gutter skal få lov å kjøpe buksa, men det tviler jeg på skjer.
Jeg har sett lista, men jeg reagerte ikke. Mulig det er fordi den så brun ut ved første øyekast. Ikke misforstå meg, jeg arresterer deg ikke. Tvert imot skjønner jeg deg. Du har tenkt at den er til en jente, for ja, det ER jo slik at de aller fleste kjøper rosa til jenter og ikke til gutter. Dermed kan du risikere å treffe mindre interreserte når denne havnet i guttekategorien. Det var bare det at siden temaet kom opp i denne tråden kom jeg på det...og jeg lurer på hvorfor der er/har blitt sånn. Synes bare det er interresant. Men igjen, jeg skjønner hva du mener.
Ok, igjen, jeg aner ikke, personlig får jeg høre at jeg ikke engang kan bruke lilla på gutten min. Men gjør det likevel. Så jeg kunne tenkt meg at ting kunne vært litt mer "lov".
Rom ble heller ikke bygget på en dag, og jeg tror vi skal være så ærlige at det tar nok noen år til at det er helt ok at gutter går i rosa, sånn til vanlig mener jeg. Det er en av de mange tingene som bare er sånn! Forøvrig tror jeg Epladamene ikke helt leste på produktbeskrivelsen, for det står det jo at det er rosa i buksa, men valgte den ut fra bilde, og da kan de hvite stripene se lyseblå ut. Nusselig bukse forresten:)
Takk!!!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.