Det er jo ikke godt nok, for vi må ha en kvittering fra Epla...hmm....
Det er jo ikke godt nok, for vi må ha en kvittering fra Epla...hmm....
Hm, ja eg tenkte at kvitteringen frå Paypal var nok. Men eg syns jo som andre her at det burde finnes ein funksjon der du kan skrive ut spesifisert faktura her inne på Epla, når eg gjorde det slik med Paypal var det jo eg sjølv som måtte leggeinn summen og overføre pengane. Det beste er hadde jo vore at det gjekk automatisk viss du trykte på ein paypal knapp. Men det er vel kanskje vanskelig å få til siden det ikkje finst?
Det er jammen første gang jeg har sett at Epla faktisk HAR en Paypal! Det har jeg savnet hele tida! Jeg har på alle de årene jeg har vært på nett aldri opplevd problem med Paypal. Den som vi må bruke her inne er vrang, og det står heller ikke KID der for nettbank, så det hadde blitt registrert automatisk.
Skulle ønske de la inn en Paypalknott som betalingsalternativ under fakturaen! Det kan da umulig være vanskeligere enn at vi får våre betalinger med Paypal!
Una: Min regnskapsdame godtar at jeg bare skriver ut sidene med salgene til regnskapet. Hun sier at Epla er forpliktet til å oppbevare digitale dokumenter (LES: ordrebekreftelsene og fakturaene) i ti år, så de er tilgjengelige på forespørsel dersom du får bokettersyn. Digitale dokumenter er like gyldige som papir.
De første årene med netthandel skrev jeg ut alle enkeltsalg, alle paypal ut og innbetalinger og bekreftelser og leverte fra meg hele haugen, hun kalte meg papirprodusenten!
Betyr det at me ikkje treng å ha sjølve fakturen frå epla med i rekneskapet? Eg føler at eg må ha eit bilag på det...Det viser jo på Paypal kontoen, men eg veit ikkje om rekneskapsføraren kjem til å syns at det er godt nok
Hun mener listene fra salgssidene skrevet rett ut holder til bokføring. De inneholder ordrenr, dato, kunde, og det stemmer med Paypal og nettbank. Det er så mye småbeløp på Epla at det blir bare ufattelig mye papir å skrive ut alt.
På paypal er det en link på sida di.. der laster du ned en fil med all aktivitet, og velger å lagre den som pdf... Du får med alle årets transaksjoner og gebyrer, helt supert. Gjort på 4 minutter.....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.