Jeg opplever også å måtte prøve igjen og igjen før systemet vil godta betalingen.
I likhet med deg, Konstanse, har jeg også Mac og nyeste Java-versjon.
Jeg opplever også å måtte prøve igjen og igjen før systemet vil godta betalingen.
I likhet med deg, Konstanse, har jeg også Mac og nyeste Java-versjon.
hm, så da kan d tenkes at det er systemet og ikke min mac/instillinger(eller no) som er problemet? Og ingenting kan gjøres med dette?
Har noen sendt melding til epla og spurt om det er noen løsning på problemet?
jeg sendte melding en gang og forklarte mitt problem. fikk beskjed om å vente en stund og prøve på ny...
Jeg ønsker å kunne følge med på min faktura slik at jeg vet hva jeg har i vente. Det bør kunne gå an å klikke seg inn på sin faktura og se hvordan den ser ut til enhver tid. Jeg ønsker å vite dato og klokkeslett for hver lansering og hvilket produkt dette gjelder. På qxl får man vite hvilket produkt det gjelder og dato. Det bør da finnes noen regler for hvordan man beskriver en faktura? Noen som vet?
Jeg har sendt mail ang dato for lansering/relansering på mail til Epla.. . Dette er svaret jeg fikk fra Siw denne uken:
Det er en av tingene som vi har på ønskelisten, vi vet at det ville vært veldig fint å ha med, men vi tør ikke love noe om når det kan være på plass
Jeg hadde også problemer med å få betalt forrige måned. Fikk beskjed om å prøve igjen senere, men jeg blir litt irritert fordi betaling systemet er tungvindt og da har jeg ikke lyst til å bruke ekstra tid (flere ganger) på å få betalt. Skulle ønske en kunne betale gjennom PayPal, kun et par tastetrykk. Savner også at fakturaen inneholder en beskrivelse el. lign. av solgte produkt som en skal betale prosent av.
Eg er heilt ny her på Epla, og hadde store problem med å betale rekninga. Eg prøvde iallefall 20 gonger uten å få det til. Til slutt skreiv eg til Epla og etterlyste ein faktura som eg kunne skrive ut og betale i nettbanken. Det fekk eg ikkje noko svar på, men eg fekk vita at det gjekk an å betale via paypal. Mykje enklare!
Men Una, hvordan kan du betale med Psy Pal når det ikke er et alternativ når man skal betale? Jeg likte det mye bedre før når vi gjorde det gjennom nettbanken. Denne måten vi har hatt nå siden mars kan jeg ikke fordra.
Her er svaret eg fekk frå Epla (poster heile siden det tydeligvis er fleire som har same problem):
Heisann!
Innimellom kan PayEx slå seg litt vrang, men det er stort sett i orden etter kort tid. Vi vil anbefale deg å prøve igjen, men om du fortsatt ikke får det til finnes det andre betalingsmåter også.
Du kan betale inn til kontonummer 15031231784, med butikknavnet ditt og e-post-adressen din i meldingsfeltet. Du vil dessverre ikke motta kvittering på e-post og det kan ta flere dager før betalingen blir registrert på Epla når du velger å betale rett til konto.
Du kan også betale via Paypal, da kan du bruke payment@epla.no som mottaker. Da får du i alle fall en kvittering fra Paypal som du kan bruke til regnskap o.l.
Ha en fin dag!
Vennlig hilsen
Ida Victoria Grønbekk Epla
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.