Hva med å ha en link som heter "siste solgte produkter" på epla, slik at selgere kan orientere seg om hvilke produkter som selger, pluss at en kan oppdage nye kule butikker? :O)
Er det bare jeg som er rar som ønsker meg dette? :D
Hva med å ha en link som heter "siste solgte produkter" på epla, slik at selgere kan orientere seg om hvilke produkter som selger, pluss at en kan oppdage nye kule butikker? :O)
Er det bare jeg som er rar som ønsker meg dette? :D
Hadde vært stas!
Det var en god ide. Jeg undrer meg ofte over hva som selger og ikke. Det kan også være nyttig for å se hvilke prisklasser som faktisk selger mest.
Mer statistikk egentlig! :)
Ja! :)
Jeg er litt tvilende. Tror endel ville hive seg på bølgen på de produktene som selger mest og dermed sette igang "sirkus presse" prisene når altfor mange skal selge samme ting.
Jeg lurer også på om ikke dette kan trigge kopikattene aldri så lite.... (og prispressing....)
jeg er også tvilende til dette. Hva hvis de siste solgte produkter da ender opp med å være "asiavarer" som selges for en slikk og en ingenting?
Kanskje jeg tenker rart, men er det ikke bedre å finne på noe eget som selger bra enn å se etter hva andre selger mye av? Kjedelig om mange begynner å lage/selge det samme?
Nå selger ikke jeg akkurat noe fantastisk å nyskapende selv da, men føler jeg har funnet egne vrier på ting som selger OK :)
Ja det var det med arbeidsgleden og moroa da. Jeg vet ikke om det du lager finnes andre steder - har ikke sett det selv så for meg er du altså nyskapende og uansett så lager du veldig morsomme ting. Ville være synd om 50 stk skulle begynne å lage det samme.
Godt poeng. Det tenkte jeg ikke på. Kanskje det hadde blitt slik at folk begynner å produsere det de ser selger ja. Selv har jeg problemer med "masseproduksjon", og det er ikke så ofte jeg klarer å lage mange like, eller lignende, produkter. Hm. For min del svarte jeg ja fordi jeg faktisk er nysgjerrig på hva som selger her inne. Og så heier jeg på alt som kan få fart i framsidene. Synes fortsatt det går altfor tregt...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.