Mitt er solveighaukås, nettopp registrert meg og det blir nok en god blanding av privat og søm/strikking:)
Mitt er solveighaukås, nettopp registrert meg og det blir nok en god blanding av privat og søm/strikking:)
Plutselig litt med i tiden jeg også ;)Papirsymfoni heter jeg, og helt fersk, bare noen timer gammel :)
Dere finner meg nå på smaskattar
Da har jeg tatt runden innom dere alle og følger :)
Jeg vil samtidig takke for et flott år sammen med dere <3 Spennende å se hva 2013 bringer! Godt Nytt År dere! nyttårsklem
Dytter litt i denne tråden siden jeg har krøpet til korset og fått meg Instagram jeg også.... Så om noen vil følge meg: wencheap
:)
Avsusanne er meg, og der legger jeg ut både det ene og det andre ikke bare ting som er relaterte til epla. Men blir glad for alle som vil henge med uansett :)
Har opprettet egen instagram-konto for handarbeidet mitt nå, hvis noen vil følge meg er jeg @handlaga Kommer flere bilder etterhvert ;)
Dytter litt i denne tråden jeg :)
Er det en mulighet for at en kan samkjøre med FB og blogg - en slags feeder ? Noen som vet? Ellers blir det mye arbeid å følge opp alle medier.....
Jepp! Jeg bruker networked blogs som er integrert i Facebook. Søk det opp der og følg instruksjonene :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.