Mener du at man ikke kan dele bord på blå eller misforstår jeg nå.
Mener du at man ikke kan dele bord på blå eller misforstår jeg nå.
Jo, det glemte jeg jo å si! Man kan godt dele bord. Men plassen er litt mindre enn i Drøbak, så det blir fort trangt synes jeg.
Jeg syns du har fine bilder, men ser du har tatt de inne og bruker blitz? Prøv å ta bildene ute i dagslys, da blir bildene penere. Ellers er det viktig å synes. Lag noen lister og legg ut, og legg ut nye produkter titt og ofte slik at folk blir nysgjerrige på butikken din=)
I dag har jeg kjøpt eggeskallfarget kartong og tatt nye bilder med denne som bakgrunn. De første bildene jeg tok ble kjempefine og fikk bra bakgrunn og fikk frem smykkene mye bedre enn hva jeg hadde tidligere. Etterhvert så forsvant dagslyset, så da ble ikke bildene like bra, men fortsatt bedre enn hva jeg hadde. Tusen takk for tips og råd!
Det var lurt :) jeg jobber alltid for å få et knallfint bilde som tiltrekker seg oppmerksomhet (så godt jeg klarer da :)
så jobber jeg med å få bilder som beskriver produktet på best mulig måte, størrelse, farge, materialer, fra flere vinkler osv.
Da oppnår jeg flere ting, jeg 'lokker' deg inn (som reklamen alltid gjør), og jeg prøver å vise produktet slik at ikke kjøperen blir skuffet når produktet kommer i postkassen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.