Det nærmer seg vel slutten av denne innsamlingen nå, bomper litt på tråden så får man mulighet til å støtte en god sak i siste liten.
10% av salg via eplabutikken min går til kvinnene i Kenya. Gi en julegave som betyr ekstra mye i år :)
Det nærmer seg vel slutten av denne innsamlingen nå, bomper litt på tråden så får man mulighet til å støtte en god sak i siste liten.
10% av salg via eplabutikken min går til kvinnene i Kenya. Gi en julegave som betyr ekstra mye i år :)
Jeg har egentlig utrolig lyst til å bidra, men akkurat nå sliter jeg med å ha råd til min egen husleie, så det går ikke. :( Men selvom selve innsamlingen nærmer seg slutten er det vel neppe slutten for prosjektet, og muligheter for å hjelpe senere? :)
Hei mine damer og herrer!
Nå stopper vi straks KiooLulu-innsamlingen men jeg håper alle som deltar gjør en siste innsats med å dele produkter og gjerne kjøpe de som fremdeles er tilgjengelige.
Vi har fått inn til MASSE MASSE kilo glass, nok til å holde jentene i arbeid i flere måneder. Det er hjelp til selvhjelp! Jeg skal komme tilbake med mer info senere, men jeg hadde en uforutsett sak som begrenset aktiviteten min veldig noen uker, så jeg LOVER å ta meg inn igjen!
De som vil kan selvsagt la dem ligge langt utover tida, for man kan nårsomhelst betale inn til kioolulus paypal.
SELVSAGT var det TROLLSMEDEN på feil innlogging...
:-)
SØK etter KiooLulu på forsiden av Epla!
Nååååå er det snart for sent :-) Søk på KiooLulu og se om det er noe fint igjen, da vel.
Siste døgn! :-) Tusen takk så langt! Det har jo faktisk dukket opp nye varer også! Så BRA!!!!!!
De som vil fortsette etter dette, kan selvsagt legge ut varer til inntekt for KiooLulu! Men da må de selv sørge for at pengene kommer inn på paypalen deres, og jeg stenger den norske kontoen jeg har brukt igjen.
Trollsmeden kommer til å ha liggende varer så lenge hun lyster, for hvert kilo glass er pur glede!
Et supert tiltak! :) Veldig glad for å være med! Har lagt ut et par øredobber til inntekt for KiooLulu og har planer om å legge ut flere etter hvert! :) Ha en fin dag alle sammen! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.