ÅH, den som bare hadde kunnet redigere her inne..
ÅH, den som bare hadde kunnet redigere her inne..
Det er mye flott på listen nå :o) Får håpe noen trenger gaver, og støtter en god sak samtidig.
Da er jeg også med! Flott prosjekt!
Høres bra ut. Skal prøve å sette meg inn i alt........
Nå har endelig KiooLulu fått egen paypal, så kunden kan betale direkte til KiooLulu! Da er det bare å be om "privat oppgjør" og så oppgi mailadressen som paypelan til KiooLulu bruker på paypal.... og betale direkte.
De som trenger den fordi varene de har gitt er solgt, eller som vil at kunden skal betale direkte til Kioolulu istedet for å la det gå via seg selv, må ta kontakt med meg! :-)
Ja og så ønsker vi selvsagt mange flere givere og mange flere som deler linken om hva de selger g hvorfor :-)
Da kan jeg selv betale inn til KiooLulus Paypalkonto etter at jeg har mottatt penger for varene? Går det bra?
Ja, det er det vi har ventet på! ELLER du kan be kunden betale direkte til KiooLulu og sende kvittering til deg før du sender varen... så sparer man noen gebyrer.
For dem som ikke bruker paypal har jeg aktivisert en gammel kurskonto jeg har, og så overfører jeg alt fra den til paypal etter 12 november når vi er ferdige med kampanjen.
Send meg link hvor varer ligger, så jeg får lagt det inn i lister, og kataloger og alle får delt :-)))
(det gjorde jeg fordi det koster 130 kr i gebyr å betale til Danmark via bank.. med iBan!) Fysj!
Da har jeg også meldt meg på! Én ring er allerede solgt, én til ligger ute til inntekt for KiooLulu. Fint prosjekt!
Begge ringene dine forsvant før noen rakk å drive reklame for dem! Og vi ønsker oss flere givere, kjøpere og delere! :-)
Liv-Helén har nå hjulpet en dame til å jobbe et par måneder!!! :-)))))))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.