ekko ekko :)
synes helt klart de burde svare litt i ny og ne...
ekko ekko :)
synes helt klart de burde svare litt i ny og ne...
Takk for positiv respons på min forside i dag:-)
Det stemmer at det skal være med 20 produkter på listen, og det hadde jeg i utgangspunktet på min liste, den har ligget lagret en stund i mine lister. Da jeg så den på forsiden, var det kun 16 produkter på listen, vet ikke hva årsaken til dette kan være, men det er mulig det kan ha noe å gjøre med hva som så best ut, og at noen produkter ble kuttet ut av den grunn.
Årsaken til at jeg tok med 2 produkter fra hele tre butikker, hadde noe med bildekvaliteten å gjøre, det var disse bildene som så best ut på listen. Vet at det ikke er helt rett, men listen så finere ut, da jeg gjorde det på denne måten:-)
Det er bare 16 produkter som blir synlige på forsiden, men når vi lager lister må vi ha med minst 20 for noen kan jo bli solgt.
Ok:-)- jeg bruker å ha med 20 produkter når jeg lager lister, og prøver å sjekke de listene som jeg har lagret, med jevne mellomrom, og legger inn nye bilder av produkter, der hvor produktene har blitt solgt.
Når det gjelder den listen som ble lagt ut i dag, har nok en del av produktene blitt solgt, og listen ble lagt ut med kun 16 produkter.
Lister som kommer på forsiden blir vel alltid lagt ut med 16 produkter.
At det bør være minst 20 produkter er vel for at det skal kunne "fylles på" på listen om noe er blitt solgt i tiden mellom listen ble lagt ut og at den kommer på forsiden. Om jeg har forstått det riktig da? :)
Ja, tror nok det er årsaken til at det bør være minst 20 produkter, men i mitt tilfelle hadde listen vært lagret en stund, så antall produkter var 16, det var ikke mer som kunne fylles på listen.
Og jeg hadde ikke sett på listen på en stund, og hadde derfor ikke fått fyllt inn 4 nye produkter,slik at antallet ble 20 igjen. Listen kom på forsiden før jeg fikk gjort dette.
Man kan da ikke sitte og "passe på" gamle lister heller da. Har man laget en liste, ting har blitt solgt/slettet, og epla legger den ut på forsida med kun 16, mange av samme butikk e.l., er det jo fordi de liker den "tross alt" :o)
Jeg "passer på" gamle lister nesten daglig, jeg. Fyller på når ting blir solgt osv. Plutselig er de på forsida, og da vil jeg de skal være akkurat som jeg har bestemt :)
Jeg synes dessuten det er greit å holde seg til de reglene som (av gode grunner) tross alt er satt, som f.eks. det å ha med kun ett produkt fra hver butikk. Det er ikke så vanskelig, heller. Det finnes nok av butikker, også med bra bilder. Og det er jo en god regel; gi flest mulig butikker en sjanse til litt profilering på forsida.
Når dét er sagt; det er rimelig fort gjort å blingse, og plutselig var det to produkter fra samme butikk, gitt! Selv etter en trippelsjekk :)
Jojo, selvfølgelig. Jeg må innrømme at jeg lager mest lister formegselv, og sjelden melder dem inn som forsideforslag, nettopp fordi jeg ikke følger disse reglene :o)
Jeg synes også det er greit å holde seg til reglene, noe jeg vanligvis gjør, det skjedde en glipp med denne listen, av årsaker som jeg har forklart i mine tidligere innlegg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.