Hei! Jeg er så usikker på hvordan jeg skal prise produktene mine. Jeg ville sikkert solgt mer hvis de var enda billigere, men jeg må jo tjene litt også! Hva mener dere? Hilsen Frk.Bay;)
Hei! Jeg er så usikker på hvordan jeg skal prise produktene mine. Jeg ville sikkert solgt mer hvis de var enda billigere, men jeg må jo tjene litt også! Hva mener dere? Hilsen Frk.Bay;)
Eg trur ikkje det er noko i vegen med prisane dine. Når folk ser noko dei vil ha er det mange som knappast ser på prisen. Salg på Epla er vel litt sesongbetont, så det er nok berre å smørje seg med tolmod og kanskje markedsføre seg litt (f.eks. ved fredagsfavoritter osv.) så tenkjer eg at det snart dukker opp bestillingar.
Hm, for meg, så er prisene dine ganske bra :) Tror ikke at du ikke får selge pga prisen, men også, fordi det er lite salg på nettbutikken om sommeren... Forresten, du har en nydelig butikk :) ;)
Ok, får smøre meg med tolmodighet og håpe at salget går bedre utover høsten:) Takk for det Isis Sousa:)
Fine bilder, fine produkter og absolutt fine priser :)
Det som teller mer er vel at det er mengder av smykkebutikker her på epla, og mange ligger svært lavt i pris. Jeg har landa på å 'diskutere' med meg selv rundt nesten hvert eneste smykke jeg lager om det er noe som skiller seg ut nok slik at jeg ikke skal forsvinne i mengden...
På den måten selger jeg selvfølgelig ikke mye men likevel kanskje mer enn om jeg ikke var like bevisst på dette - ikke godt å si :)
Viktig å lage det en liker, prise det riktig og ikke etter de billigste og så håpe på at kunden kjøper når hun/han "faller"
:)
Hold på prisene dine! Hvis alle setter ned prisene, ødelegger vi faktisk både for oss selv og alle andre kreative sjeler. Vi kan ikke konkurrere med import fra Asia i store mengder. Vi lager faktisk unike håndlagde produkter! Jeg lager ikke smykker, men jeg blir faktisk lei meg og oppgitt når jeg ser de som "gir bort" arbeidet sitt. Ofte kan det umulig dekke utgiftene engang. Vis stolthet i arbeidet ditt, og ta betalt for jobben du gjør:) Stå på videre:)
Hmmm.. det kan være noen potensielle kunder stusser når du f.eks forsøker å selge en kule som koster 15 kr for 20 stk på eBay for 129 kr/stk fordi du har knytt den fast i lærsnor.
... Det er et problem er på Epla at mengden varepartier som tres innpå noe, eller limes og selges til lavpris, nok er noe for overdådig og mange selger ikke - ofte fordi originalene av disse varene har ligget på Etsy og eBay i eet år før de kom til Epla...
Jeg syntes prisene dine er helt ok. Jeg har nettopp re-åpnet butikk her og foreløpig ikke solgt noen ting (ikke rette sesongen for ullvotter, sies det...).
Jeg vet ikke hvor mye du gjør utenom epla, men jeg tror trikset er å la folk vite at man eksisterer... Har du visittkort som du kan dele ut om det passer seg? Reklamer på facebook, twitter, blogger osv. Send mail til de du føler deg komfortabel med å gjøre det (familie, gode venner) og nevn det for dem. Kanskje noen av de anbefaler deg videre :)
Lykke til!
Lise daaaaa
Man må prise på et nivå der man ikke blir skuffet ved salg:DDDD
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.