Noen som har tips til hvordan jeg kan få helt hvit bakgrunn på bildene mine? Synes bakgrunne blir så grå..
Noen som har tips til hvordan jeg kan få helt hvit bakgrunn på bildene mine? Synes bakgrunne blir så grå..
Mulig jeg kommer innom og skriver meg senere, er visst på tur ut døra. Men sånn i farta vil jeg si:
Hvis kameraet ditt har den muligheten ville jeg ha satt det på manuell og valgt minst mulig blendertall og evt. lang lukkertid. Her må man nesten bare prøve seg frem. Halvmanuell instilling er også genialt (still f.eks. kun lukkertid). Sjekk også om du kan stille hvitbalansen på kameraet ditt og lek litt med det.
Jeg bruker en stor hvit plakat. Mye godt lys er viktig, dagslys, vanlig lampelys gir gule bilder. Bildebehandlingsprogram er utrolig viktig.
Lykke til :)
Pass på at det ikke er skygge på den hvite bakgrunnen - snu den i så fall sånn at lyset treffer den... :-)
Takk for tips;) Har prøvd ¨på nytt i dag, må si det er utrolig hvor stor forskjell det blir når jeg tar bildeer ute framfor inne..Det kommer seg..
jubel herlig når man ser fremskritt!
Det var veldig mye bedre.
Å wow, det var NOE HELT ANNET, kjempefint! Nå kom produktene dine mine bredre frem. Flinka!
Tusen takk for det=) Og takk for hjelp!
Og det gav resultat med en gang; nytt salg:) juhu:D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.