Tenker spesiellt på det siste jeg la inn til 130 kr. Det er veldig stort og tar en god del tid å lage, men blir det likevel for dyrt? Vil noen kjøpe slike helt personlige kort?
Tenker spesiellt på det siste jeg la inn til 130 kr. Det er veldig stort og tar en god del tid å lage, men blir det likevel for dyrt? Vil noen kjøpe slike helt personlige kort?
Nei Inger, dette er ikke for dyrt. Det blir jo nesten som en gave i seg selv. Og du bruker nok mye tid på et slikt kort. Så den prisen er kortet vel verd, synes i alle fall jeg!
Jeg har en lillesøster som driver med scrapping og kortlaging, og jeg var så heldig å få ho til å lage invitasjoner for oss når vi skulle gifte oss i mai. Etter å ha sett hele prosessen der, fra idé og utkast til ferdig resultat, og deretter å lage 40 stk... 130kr er IKKE for mye, all den tiden som legges ned og matrialkostnader, 130kr kan du ta med god samvittighet etter min mening:)
Jeg synes ikke det er for dyrt. Kjøpte et nydelig kort av deg til mitt siste barnebarn og tanken var at det kunne rammes inn og henges på barnerommet etterhvert så jeg kjøpte en ramme som passet også. Personlig kort og bilde i et - kjempebillig spør du meg.
Jeg har verken noe nytt eller kontroversielt å komme med, men MÅ bare få si det likevel: NEI, de er ikke for dyre - ingenting av det du lager er for dyrt! Du lager så vakre og forseggjorte ting, Inger, at t.o.m. jeg (som ikke har peiling på kortlaging) kan se at det er bra saker. Og jeg vet meget vel hva jeg skal kjøpe hos deg ved første anledning som krever et skikkelig kort :))
Tusen takk for innspill :) Har tenkt litt i dag, og ja. Det finnes ikke maken noe sted. Kanskje det egentlig er for lite. Samtidig får jeg følelsen av at salget uteblir når mange selger kort til en rimelig penge her inne. Jeg kan ikke bli for billig heller, for da bruker jeg opp fritiden på å produsere for ukjente uten inntjening, og det er det jo ingen vits i. Hva ville du gitt for et sånt kort da?
I vår laget jeg invitasjoner og bordkort til min datters konfirmasjon, i den tro at vi skulle spare litt penger og likevel få til det lille ekstra. Hvis jeg hadde visst hvor dyre materialene var og hvor mye til vi la ned i det, ville jeg uten tvil bestilt hos deg i stedet! Prisene dine er ikke for høye, produktene er nydelige og forseggjorte og butikksiden din gir et godt total-inntrykk!
tid
Du lager nydelige kort, og du må ikke ta lavere priser. Folk bør vite å sette på pris på arbeidet ditt!
Hvor mye hadde du vært villig til å betale for et så spesiellt kort?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.