Ja - det har def. mange positive sider. Jeg er nok av de som har syntes at produksjon er gøyere enn markedsføringsbiten - skjønt - den er jo vel så viktig...:)
Ja - det har def. mange positive sider. Jeg er nok av de som har syntes at produksjon er gøyere enn markedsføringsbiten - skjønt - den er jo vel så viktig...:)
Hehe, ja den er jo det! Men hvis du legger litt jobb i siden når du starter den så er den rimelig lettdrevet altså. :o)
Godt å høre! Da får jeg vel bare begynne å sette meg inn i det.... :)
Det samme skal jeg, Marianne! Si ifra når du har fått igang siden din da, så skal jeg ta en titt ;)
Det lover jeg - og du må gjøre det samme! Det blir nok ikke før over sommeren for min del, men jeg vil sette pris på alle tilbakemeldinger, råd og tips jeg kan få.... :)
Ja det skal jeg ;) Har sett på butikken din-så mye lekkert! Elsker bikini&bag produktene, så smart!! Måtte jo bare "like" butikken din jeg og ;)
Så kjekt å høre. Tusen takk, Gertrud! :)
Det har vel allrede blitt sagt egentlig, men facebookside er gull verdt og tar ikke så mye ekstra tid! Jeg linker alltid til nye produkter på veggen på facebooksiden når jeg legger dem ut, og det øker virkelig antall treff, ting drukner jo ellers så fort på epla-siden. Ellers pleier jeg også å linke til lister og reklamere for salg og sånt, så holder man aktiviteten oppe i perioder hvor man ikke har så mange nye produkter.
Takk, nå klør jeg i fingrene etter å sette igang, det er jo tidkrevende akkurat i starten, med å få lagt ut bilder etc. Da får jeg bare la facebook gruppa stå en stund til, og håpe flest mulig av medlemmene "følger etter"..
Du har en mulighet til å ikke publisere siden før du mener den er klar, så hva venter du på? ;o);o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.