Liker den ideen, tror at de fleste som handler her inne er såpass voksne mennesker at et slik system vil bli brukt riktig og utnyttet av "trollene" til tull:)
Liker den ideen, tror at de fleste som handler her inne er såpass voksne mennesker at et slik system vil bli brukt riktig og utnyttet av "trollene" til tull:)
Huff, skulle være IKKE utnyttet av trollene. Ønsker meg redigeringsknappen også jeg..
Dette er en av de tingene vi maste mest om i starten, men det har visst blitt stille om det etter hvert. Uansett synes jeg også det er på høy tid at vi får et mer synlig system for tilbakemeldinger, så slipper vi å være avhengig av bare jungeltelegrafen - der spres jo dårlige nyheter mye fortere enn de gode, og på den måten ødelegges hele Eplas rykte av noen få selgere, eller hva...
Heisann!
Takk for alle innspillene deres! Vi har lenge hatt et tilbakemeldingssystem på ønskelisten, men det er vanskelig å finne et system som faktisk vil fungere. Det er blitt vanlig å 'måtte' gi toppkarakterer, og da er poenget litt borte.
Og om alle skal få kommentere fritt på en butikk, kan dette brukes feil/misbrukes. I tillegg vil det kreve en god del administrasjon for å fjerne kommentarer som går over grensen eller som ikke er tilbakemeldinger på kjøp, og det har vi ikke kapasitet til å administrere.
Det er ikke riktig at det ikke er noen kontroll på Epla i forhold til dårlige butikker/useriøse selgere. Vi har et rapporteringssystem som man kan bruke om man ikke er fornøyd, og vi har gitt strenge tilbakemeldinger og stengt mange butikker basert på dette.
Men vi har det på vår ønskeliste vi også og synes vi har kommet nærmere noe som etter hvert kan fungere som et tilbakemeldingssystem på Epla. Det blir ikke det aller første vi kommer til å prioritere, men følg med! :)
Ha en fin dag!
Ja det ønsker vi oss :)
Det er jo sant som Siw minner om - vi har faktisk et tilbakemeldingssystem, men det er foreløpig bare for negative kommentarer, og det er ikke synlig for alle. Det fungerer helt sikkert fint, selv om ikke vi ser noe til det.
Meeen hvorfor er det egentlig et problem at man bare tør å legge inn positive kommentarer? Jeg handler jo ofte på utenlandske nettsteder med slike systemer, og synes det fungerer bra for å gi meg en mening om butikkene. Der hvor det er mulig å legge negativ tilbakemelding, leser jeg de negative - og bestemmer meg fort for om det er kunden eller selgeren som er vanskelig. Der det bare er mulig med positive, er det også ganske lett å gjøre seg opp en mening - er det få kommentarer i forhold til antall salg? Hva skriver kundene typisk - er det korte, intetsigende "takktakk helt greit", eller er de virkelig begeistret?
Kjempebra å høre at det er på ønskelista, Siw:) Da vet vi at det er noe dere tanker på også:)
Også godt å høre at butikker blir slettet om de bahendler kunder dårlig/ikke driver skikkelig :)
Flott at det er på ønskelista. Håper det ikke tar for lang tid - det er jo ryktet vårt som står på spill - og håper at kundene skjønner og er villige til å rapportere dårlige opplevelser.
Dette synes jeg høres veldig bra ut så håper at ikke tar så lang ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.