Hei hei! Mulig dette har vært tatt opp før, men jeg tenkte på at forumet "for eplas selgere" bare burde være tilgjengelig for oss som har butikk på epla? Nå er det jo kanskje mest oss selgere som er her inne uansett enda men ;-)
Hei hei! Mulig dette har vært tatt opp før, men jeg tenkte på at forumet "for eplas selgere" bare burde være tilgjengelig for oss som har butikk på epla? Nå er det jo kanskje mest oss selgere som er her inne uansett enda men ;-)
Enig!
Det burde egentlig ikke være mulig å ha tilgang til forumet i det hele tatt uten å være innlogget mener nå jeg..
Støtter forslaget!
Jeg er også helt enig!
Enig!
Har tenkt det samme, og sier meg derfor enig!
Jeg er enig i at forumet som heter "for eplas selgere" kun skal være for de som har butikk. Der bør ikke andre registrerte ha tilgang. Resten av forumet er greit at er åpent, for mange kunder kan få en ide om hvordan Epla virker, evnt stille generelle spørsmål. Så er det også en del på epla som ikke har butikk, men kun er registrerte kanskje? Greit at de også kan være med på forumet, men IKKE der det står "for eplas selgere"
Ja, enig! Kun for selgere! Hvordan vi utvikler og driver våre butikker er noe som kun er for oss selgere. Blir denne lukket tror jeg kanskje vi får flere butikker som skriver innlegg?
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.