Jeg har handlet masse på Epla å har egentlig vert overasket over andre som har opplevd flere ganger at de ikke får varen sin ol. Jeg har vert kjempefornøyd!! Å jeg prøver å gi samme gode service til mine kunder som jeg selv har fått :) Det er jo så viktig for alle på Epla at alle står sammen å gir et godt inntrykk til kjøperne.
Men nå var det vist min tur. 13 mai betalte jeg med peypal å etter en ukes tid sendte jeg mail å etterlyste varen. Fikk da mail om at butikkeier hadde tatt en lang ferie, over en måned. Å det sto på butikksiden, så jeg var skikkelig sløv der... men fikk beskjed om at varen skulle sendes i starten av juni. Så jeg ventet, å beklaget at jeg "maste" om varen når det faktisk var jeg som ikke hadde lest skikkelig. Å selvfølgelig kunne jeg vente litt.
Den 6 juni fikk jeg mail om at selger ikke kunne finne varen, men om jeg ventet en stund tilm skulle jeg få den. Jge fikk også valge mellom å vente på varen eller få pengene tilbake. Jeg svarte da at jeg ønsket pengene igjenn, siden jeg allerede hadde ventet så lenge på varen så ønsket jeg ikke å måtte vente flere uker til. Jeg hadde egentlig kjøpt den til en spesiell anledning ( ble 30 år 9 juni), å skulle bruke den da.
Etter den 6 juni har jeg sendt 2 mailer til forskjellige adresser...men jeg har ikke hørt noe mere å ikke fått noen penger tilbake :( Jeg føler jo at jeg maser litt jeg da, men hadde det vert meg så hadde jeg sendt pengene i retur den 7 juni.
Jeg tenker faktisk mest på andre kunder jeg, kanskje andre ikke vil handle i min butikk f.eks fordi de opplever slike ting her inne.
Å jeg tror faktisk det ikke er så lett å få med seg at butikken har feriestengt for kunder som ikke er så kjennt på Epla. Jeg vet jo at jeg skal lese skikkelig, men jeg greide å ikke få det med meg. Søkte opp å trykket kjøp :D Så om man skal ta ferie på 1-2 måneder så er det kanskje lurt å stenge butikken i denne tiden?
Hva skal jeg gjøre egentlig? Hvor lenge skal jeg vente på svar fra selger/penge tilbake før jeg varsler Epla. Å sender jeg da mail eller rapporterer jeg butikken? Det er jo ikke så mye Epladamene får gjort med det akkurat :)
MEN!! Jeg kommer fremdeles til å handle masse på Epla, for 99% av gangene er det supert å handle her :) Så masse skryt til alle som skriver kosleige lapper å lager flotte pakker som det er utrolig koselig å få i postkassa :)