Samme her. Jeg har sendt 2 mailer med salgsprodukter, og ingen er kommet med på salget.
Samme her. Jeg har sendt 2 mailer med salgsprodukter, og ingen er kommet med på salget.
Heisann!
Beklager om dere har sendt e-post men ikke kommet med på salget! Det har vært litt problemer med e-posten, men jeg skal ta en ordentlig leterunde og se om det kan være noen som har 'stukket seg bort' i søppalmailen el.l. Har tingene deres ikke dukket opp på salget i løpet av dagen (fredag) er det fint om dere vil sende meg listen på nytt, gjerne med kopi til siw@epla.no.
:) Siw
Er det flere enn meg som ennå ikke har kommet med på sommersalget? Jeg sendte ny e-post på fredag, men ingen produkter har kommet med ennå.
Etter å ha sendt mail direkte til Siw, er jeg endelig kommet med på sommersalget.Sendte mail første gang 29.mai og kom med 15.- 16.juni. Jeg opplevde det som veldig frustrerende at det tok så lang tid - og føler vel desverre at varene mine på sommersalget er mer som ett "haleheng" på noe som er på hell :/
@strikk&slikt: Jeg priset ned første helgen i juni og kom med på salget dagen etter at jeg sendte mail. Men jeg har ikke solgt noe, så jeg vet ikke om det hjalp å komme med forholdsvis tidlig (kanskje for andre enn meg?)....
Jeg har sendt to eposter til Epla, og er fremdeles ikke kommet med. Har heller ikke hørt et pip. Jeg er rett og slett litt sur.
Selvsagt vet jeg ikke om det hadde hjulpet på salget,men det er noe med det å gjøre det beste ut av situasjonen. I "mitt tidligere liv" var jeg med på å lage utstillinger i butikker etc.Det som da var viktig var å presentere varen på best mulig måte i ett "miljø" som fremhevet varen, og ikke det motsatte. Når det gjelder sommersalget så har nok Epladamene jobbet med presentasjonen i utgangspunktet, men det er da viktig å gjøre jobben helt ut ;)
De luene jeg har med for barn, har kommet med "i miljø" og jeg er strålende fornøyd :) Presentasjonen av luene for voksne er det værre med - det er her jeg føler "halehenget".Varene burde, etter min mening, blitt lagt inn "i miljø" etter som de kom inn til salget.Da ville det ikke bety så mye om man ikke var "først til mølla".
Presentasjon og helhetsinntrykk er vel det som skal friste kunden til å se gjennom vare- utvalget og få lyst til å kjøpe noe,tenker jeg :)
Jeg kom med på salget fra første dag, men har kun hatt ett salg. Vet ikke om det er en trøst for dere som kom sent med :-)
Jeg sendte også mail, men har i ettertid sett av det kun er Sommersalg i avdelingen: Håndlaget. Hvorfor er det ikke mulighet for sommersalg på alle avdelingene?
Hvis det er så mange som har problemer med kontakt med Epla og Epla har epost problemer er det vel lurt og legge ut en melding til alle brukere og butikkeiere her på Epla at dere har epost problemer... Jeg har opplevd akkurat det samme, satt priser ned og sendt inn produkter til sommersalget for 1 mnd siden, men aldri hørt noe.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.