Noen som har en aning? Kjedelig å legge inn produkter når så få er interessert i dem.
Noen som har en aning? Kjedelig å legge inn produkter når så få er interessert i dem.
Aner ikke altså. De er IKKE interessert i mine ting for tiden iallefall! ;o))
Jeg oppdaget at når jeg selv går inn på butikken min så telles det som en visning hver gang. Bare til opplysning.
Hei. Jeg har vært inne og sett både på Vibeke og Kreativbua sin side og de ser kjempe fine ut. Vibeke du er litt i samme bransje som meg og jeg opplever også at der er veldig stille fortiden, uten at jeg kan sette fingeren på det... Jeg vil anbefale at så lenge man ikke lever av dette så må man lage det man selv synes er fint og håpe på at noen andre synes det også. Ellers så føler jeg at vi drukner litt her inne, det er mange butikker her...
Jeg HAR druknet for lenge siden...men før jeg druknet solgte jeg massevis av maskemarkører :)
Jeg selger nok mest øredobber, og da gjerne i mellomsjiktet i pris ( 100-200 kr)
Vi ville nok iallefall ha druknet fort hvis alle skulle lage akkurat det som selger mest. Hva om f.eks. vimpelrekker solgte mest og halvparten av butikkene her kastet seg på vimpelbølgen? Det ville blitt veldig mange vimpler og for å synes måtte man begynne å presse prisene nedover. Etterhvert begynner strikkede puter å selge mye - sett i gang å strikk - drukne - press prisen - frustrasjon!
Med fare for å høres ut som en sur frøken snus - så vil jeg bare minne om gleden ved å lage noe man liker. Det er nok ikke mange som tjener nok til å leve av dette ei heller til å finansiere utskeielser - så da sitter man igjen med moroa og forhåpentligvis går det ikke i minus.
Enig med Kim, ja til mangfold og skaperglede :-) Dessuten tror jeg rett og slett man selger mest av det man orker å presentere på en fin måte. Det klarer man ikke like lett hvis man ikke er fornøyd med tingene selv!
En stor klapp til Kim. Vi kan da ikke lage de samme tingene her på Epla. Finn noe du liker, og jobb videre med det. At det er stille i diverse butikker er vanlig her. Det går i rykk og napp hos de fleste tenker jeg.
Enig med Kim. Man må lage det man liker og føler man er komfortabel med. Blir forferdelig kjedelig hvis alle lager det samme.
Det å skape noe, bruke kreativiteten og gleden ved at andre liker det man lager.....DET GIR MEG STOR GLEDE! Hadde jeg hatt ønske om å tjene masse penger....ja da hadde jeg gjort noe helt annet:) Det er selvfølgelig moro å selge litt, men man må regne med at det er stille perioder:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.