Hei, alle...
Jeg har noen spørsmål mht det å legge ut nye produkter.
Jeg er en av de mange som putler på med butikken min på hobbybasis, likevel ønsker jeg at den skal se så ordentlig og "proff" ut som mulig. Produktene mine tar tid å lage og for å gi butikken et så helhetlig uttrykk som mulig har jeg valgt å lage opp mange eksemplar av en type vare...mange luer, mange bikinier etc...
Jeg har ikke pleid å legge ut nye produkt før jeg har minst 4 varianter av samme type vare - ofte mer. Dette gjør at det fort kan gå både 2 og 3 uker mellom hver gang jeg legger ut nye produkt.
Det jeg er redd for er at butikken står "stille" mellom hver gang jeg legger inn nye varer - at den "drukner" litt i den mengden flotte varer som daglig legges ut av andre. Nå har jeg kun bikinier og vaskekluter med eller uten pads ute. Jeg synes dette virker litt "kjedelig", men er samtidig redd for at butikken vil virke rotete om jeg legger ut andre produkter uten at jeg har et visst antall av denne varen. Hvordan gjør du det? Legger du f.eks ut ett sjal, eller venter du til du har laget flere? Bør jeg lage noen mindre tidkrevende produkter (eks hårklemmer, pyntenåler eller lign) som kan legges ut hyppigere for å få en jevn bevegelse?
Lar du sesongvarer ligge ute hele tiden, eller tar du ut vintervarer i vår/sommersesongen?
Pjuh - det ble langt dette. Takk for at du orket lese - blir enda gladere om du hjelper meg med et svar. :)