Takk for svar alle sammen, fant ikke igjen tråden min så tok tid å svare. Før hadde jeg bare paypal, men når jeg fant ut hvor dyrt det var (oppå alle de andre utgiftene) så gikk jeg tilbake til tilbudet om privat oppgjør. Og så var de dårlige kundene tilbake. De som trykker kjøp og gir F. Det har hendt at samme kunde har gjordt dette to ganger. Å tilby privat oppgjør har jeg skjønt, er kun en løsning man kan tilby hvis man har et karaktersystem som på Etsy hvor karakter kan gis både til kjøper og selger. Jeg har helt sluttet å handle på Epla på grunn av dårlige opplevelser. Man aner ikke hvem man handler med eller hva man får. Hvem som helst kan åpne butikk og ha et titalls misfornøyde kunde før noe blir gjordt, og blir de utvist fra Epla er det jo ikke verre enn å åpne en ny konto i mannens navn. Alle andre steder som etsy og qxl og davanda har karaktersystem. Jeg velger å handle der i stedet, da bruker jeg feedbacken på kunden for å se om jeg tør stole på vedkommende.