Er det ikke mulig å få det ordnet slik at en også kan sende PM (privat melding) til kjøpere og selgere på Epla? Begynner å bli lei av kunder som velger privat oppgjør og som ikke svarer på gjentatte mail og penger som uteblir..
Er det ikke mulig å få det ordnet slik at en også kan sende PM (privat melding) til kjøpere og selgere på Epla? Begynner å bli lei av kunder som velger privat oppgjør og som ikke svarer på gjentatte mail og penger som uteblir..
Eller hva med en knapp under DINE SALG, velg: denne handelen er avbrutt av kjøper/selger slik at en kan få tilbake salgsgebyr. Det er for mye styr å maile Epla hver gang dette skjer... Og karaktersystem. Hvor blir det av?
Kutt ut privat oppgjør da vel? Er jo bare til bryderi uansett. Gå over til PayPal, så slipper du den frustrasjonen.
Jeg har kun Paypal. Hvis du ikke vil bruke det, kan de kontakte meg for privat oppgjør. Vet ikke om jeg taper noen salg på dette, men jeg sparer ihvertfall meg selv for mye frustrasjon.. :)
Men vi må vel uansett kontakte epla på mail for å slippe å betale på en vare som ikke ble solgt likevel. paypal eller ikke paypal?
Hvis kjøperen betaler via PayPal er varen allerede betalt når du får beskjed om salget :o)
Jeg kan faktisk la være å kjøpe noe av dere Eplaselgere som ikke har paypal ;) Så noen av dere har mistet salg pga det også... Jeg synes det er mye mer styr å måtte overføre penger, finne frem kort og kontonr og alt det der. Med paypal, to klikk så er varen betalt og gjort opp fra min side.
Helt enig med MissM, og det har skjedd 2-3 ganger allerede faktisk. Syns det er gørr kjedelig å vente på mail, logge inn på nettbanken, taste inn kontonummer osv fremfor å bare plotte inn et velkjent passord og være ferdig med handelen :o)
Enig, MEN, nå kjøpte jeg noe som jeg har siklet på lenge, og da hjalp det ikke at det kun var privat oppgjør, den tingen måtte jeg ha!
Det er ikke noe gøy å oppleve at kunden bestiller noe og så hører man aldri noe mer fra den, og ikke er det mulig å få kontakt heller. Men jeg må samtidig si at jeg har såpass mange salg med privat oppgjør som går kjempegreit, og mange faste kunder som benytter seg av dette at jeg vil ikke ta bort dette fra butikken min. Selv om jeg også har opplevd det samme som deg, så har jeg bitt i det sure Eplet (he-he) og meldt fra til adm. om å stryke orderen, siden dette skjer forholdsvis skjeldent heldigvis.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.