merk alle, rediger alle, aaaahhh, drømme ;-D
merk alle, rediger alle, aaaahhh, drømme ;-D
Ja, en "neste"-knapp hadde også bare vært helt topp! Forstår ikke helt hvorfor slike ting ikke kan la seg gjøre... teknologien er der jo?!
Jepp! :o))
Det finnes mange finesser som kunne gjort administrasjonsjobben vanvittig mye enklere for oss. Det jeg irriterer meg mest over, er når jeg f.eks. fikser på produkter på side 3, lagrer .. og vips! så er jeg kasta helt ut på side 1. Så må jeg altså klikke meg inn på side 3 igjen og lete meg tilbake der jeg var. Ting tar 10 x lengre tid enn nødvendig.
Ingen tvil at datateknisk, så er Epla.no et veldig enkelt konsept. Det ser vi jo bare på dette forumet. Har aldri vært borti et forum med så lite funksjoner, faktisk.
Litt synd, da .. Antagelig koster det en del kroner å oppgradere.
Torild, ett tips der: hold inn tilbake-knappen i nettleseren din, så kommer de siste sidene opp. Da kan du velge Produkter (eller nr 3 på listen der) så er du rett tilbake til der du var :-)
En mulighet til å merke flere feks for å sette inaktiv eller slette ville vært fint.
Generellt alle ting som sparer tid og klikking og venting! :-D
Holde inne? Det går ikke her - da får jeg "siden er utløpt". Jeg må i såfall klikke meg tilbake side for side, men det blir allikevel masse 'klikking' for å komme tilbake til der jeg var, i stedet for bare å lagre endringer og så havne tilbake på den siden jeg holder på med. Hadde enda sidetallene stått øverst også!
Har klart det mesterstykke å surre til kategoriene mine og holder nå på kategorisere alle produktene på nytt. Og det er et trøttsomt ærbe'!
Tiltredes, Ingrid og Torild. Jeg skulle deaktivere en rekke vintervarer i går - det tok meg nesten en time med klikking frem og tilbake. At en må scrolle helt ned for hver gang for å skifte side er også lite brukervennlig. Med en deaktiver/aktiver-flere funksjon kunne "jobben" min vært gjort på 2 min. Ekstremt ineffektivt slik det er lagt opp i dag, så en slik funksjon står høyt på ønskelisten.
Har også merket at ting tar tid og mye klikking. Hadde vært fint med en funksjon for dette MEN hvis dette koster penger så ønsker jeg meg faktisk først en reklamekampanje. Vi er trolig Norges største kjøpesenter og altfor få vet om oss. Av de som vet at vi finnes har sikkert mange glemt at vi er der. Hjelper lite med greie funksjoner om vi ikke selger.
Sant nok, Kim!!
Jeg holdte et foredrag på NKF i Trondheim og ingen av studentene visste hva epla var. På en kreativ skole... huff.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.