Nå har jeg tatt en stooor runde her og trykket liker hos mange. Veldig gøy! Oppdaget butikker jeg ikke har sett før, også så mye lekkert.... :)
Nå har jeg tatt en stooor runde her og trykket liker hos mange. Veldig gøy! Oppdaget butikker jeg ikke har sett før, også så mye lekkert.... :)
Takk for innsatsen, Karianne - da tar jeg en kikk på din liker-liste og ser om jeg mangler noen, hihi ;)
Takk til alle likere hos meg på Charme France facebook. Har hatt en runde hos de fleste nå. Veldig mye fint:)
Jeg har kuttet ut facebook jeg. Brukte alt for mye tid der inne og det gikk ut over kreativiteten. Eier ikke selvdisiplin. ;o))
Facebook er en gullgruve hva salg angår. Linker til eplaannonsen og visningstallene sier sitt :-)
Jeg gir bort et gavekort på 200kr når jeg runder 2000 Likes - mangler ca 125, så jeg blir kjempeglad om dere deler linken :o)
♥ Min facebookside ♥
Du har nok rett i det Ingrid, så vi får se hvordan det går på "gamlemåten". ;O) Håper du får 125 likes fortere enn svint! :O))
Her er facebooksiden til galleriet der jeg har verksted, og her legger jeg ut oppdateringer for galleri, verksted og kunsthåndverkbutikk, samt oppdateringer fra Epla.no og bilder av det vi lager.
Velkommen : http://www.facebook.com/pages/Galleri-Smalgangen/177141492304910
nu liker jeg deg
Aud
Det er her alle de nye "likerne" mine kommer fra ja ;) Eller regner med det, hadde plustelig fått 5-6 nye likes på et par døgn. Veldig hyggelig det altså. Får ta meg en liten likerunde jeg også da. Har noen av dere allerede...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.