leg lurer på om det er bare jeg som ikke selger noe her på Epla? Tiden står stille her synes jeg. Har lagt ut nye produkter jevnt,masse visninger, men ikke noe salg. Lurer seriøst på om jeg skal avslutte butikken min her på Epla.....
leg lurer på om det er bare jeg som ikke selger noe her på Epla? Tiden står stille her synes jeg. Har lagt ut nye produkter jevnt,masse visninger, men ikke noe salg. Lurer seriøst på om jeg skal avslutte butikken min her på Epla.....
Nei - jeg synes ikke du skal legge ned den fine butikken din. Du har jo solgt 147 stk. Om det står litt stille en periode kan det fort ta seg opp igjen. Synes også det går tregt om dagen forresten. Om du får det til tror jeg det ville hjelpe om du fikk bildene dine enda litt lysere og klarere. Bakgrunnen er likson itt gråblå og stjeler nok farge fra produktene. Jeg har eksperimentert litt og funnet ut at i noen tilfelle blir hvit bakgrunn grå. Om jeg da i samme lys legger smykkene mine på et fat med litt mere gult i så blir faktisk bakgrunnen hvit. Det helper også å ta bildene ute i skygge. Prøv deg litt frem. Vedder på at det vil hjelpe.
Vi er visst flere i samme bås. Har vanligvis ikke så mange salg, men 3-5 pr mnd. Men ingen salg etter 26. mars :( Lager mest for markeder på høsten/advent, men artig å være med her på epla.no også. Så vi holder ut :)
Visningstalla er lave hos meg og + at salget nok kunne vært bedre ja:-( Merker at det er i slutten av måneden og lite gryn blant folk flest..)Men opp med hodet og hold ut! Håper Epla klarer å markedsføre seg bedre slik at vi kommer ut til enda flere potensielle kunder..
Jeg har også lite salg.Det har vel kanskje med at jeg har gjort " lite og ingenting " for å markedsføre butikken min utenfor Epla.Tenker å satse på julemesser med det jeg ikke får solgt her på Epla.
Når det gjelder besøkstallene lever de litt i sin egen verden her hos meg.Inn i mellom får jeg en " opprydding" som jeg absolutt ikke har bestilt - Da blir besøkstallene satt tilbake til tall som ender på 0 eller 5.
For litt siden noterte jeg antall besøkende på en del av produktene i butikken min.Stor ble min overraskelse da jeg oppdaget at en del av besøkstallene gikk bakover i stedet for fremover.Skal ærlig innrømme at jeg ble litt " stuss " over denne oppdagelsen.
Nå lurer jeg på om noen andre har denne opplevelsen med at tallene går feil vei.
Forklaring til mitt forrige innlegg ;)
Det jeg ble overrasket over var at besøkstallene gikk bakover i stedet for fremover..
Jeg har opplevd akkurat det samme som deg,- i den siste tiden har endel av besøkstallene gått bakover, istedet for fremover, og jeg har undra meg over hva årsaken til dette kan være?
Mars + april har vært ganske stille her og (maks et salg i uka), men de siste to dagene har 5 salg tikket inn, så kanskje det har løsnet igjen? Slikt går opp og ned igjennom året, så man må være litt tålmodig. Ikke bare legge ned sjappa fordi en måned er stille :o)
For min del har salget gått betydelig ned i 2012. Hvordan er det for dere andre?
Sammenligner du mot jan/feb/mars i 2011?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.