Takk skal du ha. Har faktisk vært litt usikker på dette med å leke. Godt å høre at noen liker det. Dessuten er det jo det jeg gjør. Begynner kanskje med grønne eller blå perler og ender opp med et helrosa smykke. Ikke særlig strukturert - men moro.
Takk skal du ha. Har faktisk vært litt usikker på dette med å leke. Godt å høre at noen liker det. Dessuten er det jo det jeg gjør. Begynner kanskje med grønne eller blå perler og ender opp med et helrosa smykke. Ikke særlig strukturert - men moro.
Jøss... Jeg hadde tenkt å svare på denne i stad, men nå har dere jo sagt alt. Stå på, ND! Bare husk å fortelle kundene hva du lager, de vet jo ingen ting om det, og de ser det ikke ut fra bildene heller (selv om de er fine). Jeg er så glad for at du er på Epla :-)
(Det siste der gjelder selvsagt alle dere andre også, hehe)
Modrn: Så interessant at du nevner det med vannmerket/logoen. Jeg har lurt litt på om den gjorde at produktene mine ble valgt bort i listesammenheng.Er veldig selektiv selv på hvilke bilder jeg tar med,så det med liste-estetikk skjønner jeg god :)
Ja, vintage produkter & OOAK koster litt mer, både prismessig og i tid lagt ned,noe kundene ofte ikke er klar over.(Note to self: bedre produktbeskrivelser)
Leste forresten det du skrev om søkeord i annen tråd, takk så mye for godt tips,helt nytt for meg.
Mirjam Hodnefjell: Takk for det. Ja, jeg skal definitiv legge ned mer arbeid i beskrivelsene mine.
Janne, jeg har samme pris på epla som i "virkeligheten", eller, med unntak av de stofftrekte øredobbene "alle" etterhvert selger, de koster 90 her og 100 i butikken. (Disse er dog ment som et supplement, når noen allerede handler kan de plukke med et par uten tillegg i portoen). Hvis jeg var deg ville jeg tatt 100 for de enkle cabochonrosene, og heller 295 for de forseggjorte/sammensatte. Å ha ulik pris i fysiske butikker vs. nett er ikke noe problem. Hvis folk klarer å tenke litt vet de at det er mange faktorer som spiller inn. Regner med du må ut med 30-50% til kommisjon i butikkene, mens det på nett er lavere + større konkurranse av lignende ting.
Ang vintagetingene, wow skal si de har hermet! Det kan jo fort være flere enn meg som surfer suppliesbutikker, så det er nok lurt å presisere, og evt fortelle litt om historien bak materialene. Vet selv hvor lite som er igjen etter skatt, moms, utgifter, og sliter med å få høy nok pris for ting. En evig utfordring!
Har vært innom i butikken din å sett litt nå, og du lager mye fint! Det jeg legger merke til er at jeg syntes den logoen på hvert bilde blir veldig forstyrrende når jeg skroller nedover butikksiden...
Prisene har jeg vanskelig for å si noe om, siden jeg verken vet materialkostnader eller er noe særlig til smykkejente (ergo: jeg aner ikka hva det koster andre plasser), men vil bare kommentere det som ble sagt om moms her. Tror nok kundene gir seg en god bang i om du betaler moms eller ikke... (at du driver som bedrift og derfor virker mer seriøs er en annen sak)
Ingrid: Takk for gode råd!
Ska sei! Og i det prisen ble satt ned på plastrosene,tikket et salg inn...
Pringeling: Interessant å få tilbakemelding fra en "kundes" ståsted også,takk for at du tok deg tid!
Hva synes dere Epla-damer om logoen som går igjen på bildene mine, helt ok eller bare irriterende?
Angående logoen så er det litt både og, for min del, den gjør kanskje at produktene flyter litt i hverandre, men på en annen side så ser det ut som det er drysset koselige hjerter utover butikken din:o)
Hei Janne! Personlig synes jeg disse merkene virker litt forstyrrende, og tar litt av fokuset fra selve produktet. Tror butikken hadde sett "ryddigere" ut om de ikke hadde vært med.
Så litt skryt!!: Nydelige ting du lager, i fine friske farger. Din butikk er en av de butikkene jeg først la merke til på Epla, og du har en stil og særpreg som absolutt er et + for Epla:-)
Logoen er kul den, men det kunne kanskje være en ide å lage den mer diskret (mindre + mer gjennomsiktig) - nå ser den egentlig mer ut som en del av bildet, enn som det jeg forbinder med et vannmerke. Det ser selvsagt fint ut i butikken din, men det var de listene ja :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.