Kjikket i går og så for det meste produkter fra 3 butikker, men disse har jeg ikke sett før, kanskje de er nyåpnet? Helt sinnsykt mange varer iallefall :-D
Kjikket i går og så for det meste produkter fra 3 butikker, men disse har jeg ikke sett før, kanskje de er nyåpnet? Helt sinnsykt mange varer iallefall :-D
Det var dumt å legge ut en portemone i dag, havnet ganske kjapt på side 5, og har hatt bare 3 visninger, men av nysgjerrighet måtte jeg prøve da shø. Får vel vente noen dager til med å legge ut flere produkter. God helg :)
Heh, venter noen dager med å trekke konklusjoner, men det virker som om folk relanserer i eininga (samme butkker fyller opp hele sider!), eller plutselig legger ut et svært lager nå som det koster? Utrolig merkelig og uventet. Men utrolig mye varer å browse i da ;-)
Vi sparte vår første kjole til i dag fordi vi trodde det kom til å legges ut mindre varer - det var jo veeeeldig lurt...:P Var på forsiden i nøyaktig 5 min. Hehe. Jaja, men lærer så lenge man lever;)
Jeg la og ut et nytt sett, og da jeg skulle inn på forsiden å se så var den forsvunnet inn i mengden... Sssvviiiisssjjjjj.. ;o)
Det ble hvertfall ikke mindre heftig når det nå koster penger..... :)
Jeg baere lurer. Når jeg legger ut varer så bruker jeg faktisk en god del tid, synes det er tungvint. Men muligens jeg ikke gjør det på enkleste måte, Ser at noen butikker klarer å legge ut flere hundre varer på rappen, nesten uten varer fra andre butikker. Jeg ser på "Fiona" som har store mengder varer nylig utlagt, hvordan klarer de å lansere så mange varer uten avbrudd fra andre?
Jeg sjekker alltid forsiden før jeg legger ut nye varer. Ser jeg at noen av masseprodusererne er igang venter jeg og sjekker pånytt etter en times tid. Vil jo ikke drukne. Har faktisk ventet nesten en hel dag da en person la inn ca 80 produkter og ble nokså frustrert. Dette var vel ikke svar på det du spurte om men det kan jo hende at det er flere enn meg som kjenner de igjen og venter.
Når en butikk legger ut over 360 varer på kort tid, med kun noen få varer, inneklemt fra andre butikker, så tror jeg det er mange som snart vil drukne i mengden.
En idè kan jo være å lage en regel på hvor mange varer en, og samme, butikk kan legge ut av gangen, eller at masseprodusentene la ut sine varer til spesielle tider.
Har spurt adm. om det og fått nei.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.