Har faktisk ingen reklame ennå jeg.Ja,ja den kommer nok før eller siden.
Har faktisk ingen reklame ennå jeg.Ja,ja den kommer nok før eller siden.
julia: du HAR reklame. Jeg var nettopp i din butikk, og så den selv.
Huff ser fremdeles ingen ting jeg.Ja ja nok om det.
Julia: Men det kan jo være du bruker AdBlock eller et lignende program som blokkerer reklame, så du ikkje ser den..
Vigdis : Etter å ha lest ditt svar til Juia gikk jeg inn i din butikk (har også tittet litt i andre) for å se hvordan reklamen så ut der. Falt i staver over såpene dine og hvor lekkert og profesjonelt du har lagt det opp. Da jeg gikk ut kom jeg til å tenke på at jeg faktisk hadde glemt å se etter reklamen. Gikk inn igjen og fant en liten nederst på siden. Føler meg litt beroliget med hensyn til reklamen etter dette. Den popper ikke akkurat ogg i synet på en.
Enig med deg, Kim. Tar jeg feil, eller har de minsket reklamen i forhold til størrelsen slik den var første gang den ble plassert der?
Sjekket også litt rundt i min butikk. Under drømmehjerte fant jeg rabatt på hotell i Gøteborg. Jeg ser for meg den potensielle kunden som får øye på reklamen. "Åh - hotell i Gøteborg - det har jeg drømt om altså - drit i hjertet".
Må si at foreløpig blir jeg bare litt lattermild over koblingene. Det kan jo kanskje komme værre saker etterhvert, men den tid - den sorg.
Vanella: Den er både mindre, og mye bedre plassert. Jeg ser heldigvis ikke reklame noe sted på nett (adblock, hadde ikke overlevd surfing uten), men gikk inn i en nettleser uten adblock. Og det var en stor lettelse å se den lille, fislete saken - med ny og mye bedre plassering! Helt strålende! Ja, ikke at jeg har begynt å like reklame, men siden den nå først er der, var dette i hvert fall en stor forbedring :)
Hvor ofte trykker dere selv på reklame når dere surfer på nett?
Ikke det nei.... sååå sjelden... ;-)
Julia, klikk deg inn på et av produktene .. eller kanskje du har slik al...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.