Holder på å legge inn nye varer i butikken, men får ikke publisert disse. Den lille ruten der vi skulle hake av er vekk.
Holder på å legge inn nye varer i butikken, men får ikke publisert disse. Den lille ruten der vi skulle hake av er vekk.
ja jeg opplevde det samme nettopp. Mitt ble heller ikke lagret så jeg må i tilfelle legge alt inn på ny?
publisering og relanserings-knappen flyttet til produktlisten, så man kan trykke på i listen istede for "inni" annonsen, om dere skjønner? :o)
Jeg ser ikke noen steder å trykke, bortsett fra på prdukter som allerede er lagt inn.
Jeg prøvde nå å kopiere et produkt bare for å se, og da fikk jeg opp et utkast (som vanlig), og til høyre er det en stor knapp med "publiser nå". Har ikke prøvd å legge inn fra scratch da.
Hvis man gjør endringer på produktet så forsvinner relanseringsknappen.
Siw har akkurat laget en tråd, "Endringer på Epla i dag!", der hun sier at det antakelig vil være en del ting som ikke fungerer som det skal imens de oppdaterer systemet. Ordner seg vel i løpet av dagen!:)
Merker det :) for nå har alle mine produkter "samlet" seg. Det siste produktet jeg publiserte i går ligger på side 3 nå :) Regner med at dette ordner seg i løpet av dagen ja :)
Ja, får håpe det ;-)
Nå virker det :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.