Ja det merket jeg for noen dager siden og. Tenkte det var jeg som hadde surra og kommet borti noe, men da var det ikke bare meg da..
Ja det merket jeg for noen dager siden og. Tenkte det var jeg som hadde surra og kommet borti noe, men da var det ikke bare meg da..
Så det var DET som var problemet ja, skjønte ikke helt hva som var greia. =) Har gått inn og haka av for hovedbilde på de produktene som mangla det nå. Var for det meste på ting som er lagt ut for lenge siden. Men mangler noen bilder under solgte produkter også.
Jepp, har du sett, mangler bilder både her og der.....
Noe med endringene som skal skje i morgen å gjøre??
Jeg tror ikke det har noe med "i morgen" å gjøre, la merke til dette for 2-3 uker sia. Skulle ønske det lot seg rette opp, det ser jo virkelig ikke særlig pent ut. Halvveis nede hos Audgunn for eksempel, er det jo det glade vanvidd! :) ANHo
Tror jeg sender denne tråden til Siw, jeg.
Takk! Har sendt e-post til Epla. Det var også slik inne i butikken, men der kunne eg gå inn og hake av for hovudbilete igjen. Eg likar at det er skikkeleg også under solgte produkter også!!
Heisann!
Dette har med optimalisering å gjøre, vi måtte rett og slett inn og fjerne en hel haug med gamle produkter som er slettet, men som allikevel tar opp masse plass og gjør serverene treige. I den forbindelse oppstod det en feil i noen av produktene med annen status (solgte, publiserte og depubliserte, ikke bare slettede). Noen av disse bildene 'mistet' hovedbildet sitt, men det går an å gå inn og huke av for hovedbilde igjen så skal alt være på plass som før.
Vi beklager at det medfører ekstra arbeid for dere som må fikse dette, men det var dessverre ingen måte vi kunne rette det opp selv.
Det går dessverre ikke an å krysse av for hovedbilde under produkter som er solgt...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.