Ei stund nå har jeg lagt merke til noe merkelig: Jeg ble gjort oppmerksom på at ett av produktene mine plutselig mangla bilde. Hm, sprøtt... det var da bilde der i går? Når jeg sjekka, så jeg at det ikke var kryssa av for hovedbilde. Veldig rart, ringen hadde ligget med det samme hovedbildet lenge. Jaja, så kryssa jeg av for hovedbilde, og alt var ok igjen.
Når jeg så begynte å forske litt, så jeg at det var det samme i noen andre butikker, men aller verst var det under solgte produkter. I mange butikker er det bare en hel masse spørsmålstegn der bildet skulle vært! Antagelig fordi krysset for hovedbildet altså plutselig er borte. Og dét er jo umulig å krysse av for det når det er solgt...
Se f.eks. hos en av favorittbutikkene mine :) Portemoné - rull litt nedover.
Jeg har ikke lest noe om dette her på forumet, er det ingen andre som har lagt merke til dette merkelige fenomenet? Det gjelder mange butikker, men merkelig nok ikke hos meg... Dette bør vel rettes opp i (veit i hvert fall at én person sa fra til Epla for et par uker sia), det ser jo ikke særlig pent ut...