På en annen side vil de tjene mer på å selge 1000 produkter til 10kr enn å ikke selge 10 produkter til 1000kr ;)
Ting kan slå ut begge veier. Uansett tror ikke jeg Epla trenger å bekymre seg så veldig mye over Pipler.
På en annen side vil de tjene mer på å selge 1000 produkter til 10kr enn å ikke selge 10 produkter til 1000kr ;)
Ting kan slå ut begge veier. Uansett tror ikke jeg Epla trenger å bekymre seg så veldig mye over Pipler.
Takk, var akkurat denne følelsen jeg fikk etterhvert - at Pipler var litt "halvveis" og rotete. Disse mailene og testselger-tilbudene hørtes jo også rimelig sleipt ut, var det også noe skummelt med vilkårene? Tror nok at Epla er et tryggere, finere og bedre sted å være, i alle fall for en stund.
Men se, Epladamer, det gikk jo helt fint å nevne Pipler! Resultatet er jo ris til pipler, ros til dere og at jeg ikke vil flytte :)
Bra Anne, la Sukkererta leve! :)))
Pipler er helt forferdelig å ferdes i for meg iallefall.... teste det ut, men måtte slenge inn håndkleet. Det blir ingen pipler på meg nei.
Jeg syns også det var skikkelig klønete med en gang, og måtte be om hjelp, men når man har lagt inn 2-3 produkter er det veldig enkelt og greit.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.