Å ja! Det var vel det du ble spurt om på FB-siden din, det? Masse lykke til, Karianne - håper du får solgt så mye at sjappa di blir helt tom! Haha .. neida! :)
Å ja! Det var vel det du ble spurt om på FB-siden din, det? Masse lykke til, Karianne - håper du får solgt så mye at sjappa di blir helt tom! Haha .. neida! :)
Takk takk jenter. Ja det er det Torild, får se hvordan det går.. Kansje jeg kommer tilbake med halen mellom bena uten et eneste salg, ha ha ! ;P
Jeg hadde visst ikke forstått helt riktig - Siw skriver dette i en annen tråd: "Jeg tror det dere mener er muligheten til å depublisere et produkt for så å publisere det igjen? Hvis du setter et produkt inaktiv må du bruke relanseringsknappen for å publisere det igjen (og betale 2,50). "
Akkurat. Men det gjør vel egentlig ikke så mye, så lenge vi har mulighet for å sette butikken i feriemodus, slik at alle produktene blir inaktive? Eller er det noen som får trøbbel likevel?
O
O
O
Hva i alle dager var det som skjedde nå??? haha
Om man skla ha med noen produkter på messe f.eks så er det jo veldig greit å ikke måtte stenge hele butikken.
Ja, det er nok mange av oss som har noen unike produkter - og så andre som vi kan lage i flere av.
Da er det jo greit å la butikken stå åpen med de produktene man kan lage på nytt igjen om de selger på messe, og så kunne midlertidig deaktivere de som er OOAK.
Jeg vil ikke si at jeg får trøbbel men jeg bruker ikke å tømme butikken når jeg skal på markeder. Vil gjerne ha både i pose og sekk og evt. nye kunder skal ikke finne tom butikk. Skjønner at ikke alle ting kan løses (iallefall ikke på en gang), så det blir vel evt. å feriestenge når jeg er på marked også.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.