Et tips også kan være å liste opp informasjonen punktvis, lettere å lese for kunden.
Et tips også kan være å liste opp informasjonen punktvis, lettere å lese for kunden.
Nå har jeg lagt inn litt info om lengden på kjedet i allefall. De med sølvkjede må jeg ta senere, for der må jeg måle alle sammen for å være sikker på lengden. Takk for veldig gode tips og god hjelp. Det er store muligheter for at jeg tar meg god tid en dag etter jul og legger inn enda mer info!!!
Jeg setter veldig stor pris på å få oppgitt størrelser på slike ting også, i hvertfall hvis det ikke er veldig tydelig ut i fra bildene. Kjøpte et par øredobber en gang, som egentlig er utrolig stilige, men de ble rett å slett for store for min smak, så de har desverre aldri blitt brukt...
Hei! Jeg synes det er viktig med gode beskrivelser av produktene. Både når det gjelder hvilke materialer de er laget av og størrelser og mål. Viktig å huske på at du kan både se produktet på nært hold, prøve det og føle det, noe ikke kjøperen har mulighet til. M.a.o blir du en viktig formidler via den beskrivelsen du legger ved hvert produkt ;)
Anita
En annen ting jeg har tenkt på en stund....
Når det gjelder klær syns jeg det er innmari greit at størrelsen står i varenavnet slik at jeg slipper å klikke meg inn på produktet for å se størrelsen.
Bare et tips altså :)
Veldig enig med Wenche - det er så kjedelig å klikke seg inn på masse fine klær bare for å oppdage at de er i feil størrelse. Også er det mye enklere å forholde seg til tallstørrelser enn s/m/l.
Gode beskrivelser er viktig, og GODE BILDER!
Jeg syns feks ikke det er bra nok med et nærbilde/macrobilde av smykkeanhenget hvis man ikke får se bilde av hvordan det ser ut på. Det samme gjelder hodeplagg, ringer, øredobber (hold dem ved siden av øret for å gi kjøperne et visst inntrykk av hvordan de vil se ut på) osv osv.
Man kan jo tenke som så - hva ville JEG likt å visst om produktet jeg vurderte å kjøpe? :-)
Veldig enig med dere over her, mål og beskrivelse av materialer er viktig!
Lurer på om noen av dere er interessert i å bli med på å vurdere hverandres butikker? Jeg synes selv jeg har god info på produktene mine men hva synes dere? http://epla.no/shops/monome/
Jeg kan godt hjelpe til med vurdering hvis dere ønsker det også?
Det er en egen kategori helt øverst på forumet hvor butikker kan vurderes :-) Ingen som har turt enda, hihi, men tror folk er veldig positive.
Jeg har turt ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.