Jeg tror ikke du betaler 2,50 for ett produkt du har flere av. Det er jo lanseringsavgift, 2,50 pr produkt du legger ut. Folk som har 100 like postkort med digitaltrykk kan vel ikke bli fakturert for alle dem når de ligger på ett og samme produkt?
Jeg tror ikke du betaler 2,50 for ett produkt du har flere av. Det er jo lanseringsavgift, 2,50 pr produkt du legger ut. Folk som har 100 like postkort med digitaltrykk kan vel ikke bli fakturert for alle dem når de ligger på ett og samme produkt?
Aud, men da får de jo ikke sett de forskjellige fargene eller......
Det hadde vært fint å hatt en slik knapp, hvor vi kan velge farge. Det er jo ganske vanlig i nettbutikker.
Det er jeg ikke sikker på Eva, men det blir jo 5 forskjellige bilder, men da får man jo ikke tatt bilder av 1 kjole i forskjellige vinkler. nei dette er nok ikke noe å satse på.
Jeg oppgraderer vel neste mnd til neste butikk, skal se det ann hvordan det blir med alle nye forandringer.
Hilsen Aud
Når du oppgraderer betaler du fortsatt lanseringsavgift Aud. 2 kroner pr produkt du legger ut eller relanserer.
Du slipper selvfølgelig de 5 kronene når du selger da!
Det er 2,50 pr produkt. Om du har 5 stk liggende under samme annonse er det fortsatt 5 produkt til salgs, og du har lansert 5 stk. 5 x 2,50. Iallefall slik jeg tolker det!
Ja jeg forstod det slik Marianne, jeg tenkte bare på de 5 kr at man slapp de når man betaler 199 kr pluss at man slapp reklame.
men dette skal jeg tenke på.
Aud
Ja du har sikkeret rett Ingrid, man lanserer 5 produkter.
Aud
Jeg skal nok bare legge ut en og en Eva, da kan man ha mange bilder av produktet så det blir ordentlig sett.
Aud
Det blir nok best m for da får man sett alle de fine dukkeklærne du lager ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.