Jeg startet min smykkebutikk uten noen tanker om markedsføring i det hele tatt, den var mest ment som et utstillingsvindu for venner og familie som innimellom ønsker at jeg skulle lage noe til dem eller venner av dem igjen. Da kunne jeg bare lage det jeg ville, og så kunne folk se selv hva de ville ha. Og hvis noen andre dumpet innom og kjøpte noe var det bonus :) Men det utviklet seg fort til å bli noe mer (jeg ble vel mer eller mindre "besatt"), og nå har jeg tenkt mye mer gjennom stilen i butikken og at den skal gi et mer helhetlig inntrykk. Fan ut at "draape" egentlig ikke er helt min egen stil, og jeg jobber nå med en ny butikk og litt andre typer smykker som er mer meg. Oppretter også blogg og facebookside for den nye butikken. Vet ikke hvor mange potensielle kjøpere det vil tiltrekke, men jeg synes det er gøy å holde på med og for meg er det viktigst! :)
Kim: Jeg synes absolutt butikken din/du har en egen stil! Jeg assosierer deg mest med de loddede sølvhjertene og fimohjertene/-fuglene, men du har også mye annet fint! Jeg kan se at de forskjellige smykkene dine kan appellere til forskjellige folk - jeg er ikke så veldig glad i blankt sølv, perler og søte pasteller, men jeg liker veldig godt smykkene med mørk turkis og jordfarger :)