Oi, det var kjempebillig! Men du må vel kjøpe blekkpute og slikt selv da?
Oi, det var kjempebillig! Men du må vel kjøpe blekkpute og slikt selv da?
I åresvis har jeg pakket gaver inn i avispapir, reklame og tidsskrifter. Gamle gardiner, duker og håndklær funker fett hvis det er skjøre gjenstander. Til "penere gaver" har jeg en rull med nøytralt innpakningspapir og gråpapir stående. Som bånd bruker jeg hyssing, gammelt gavebånd fra andre pakker og ikke minst garn. En pent pakket pakke innpakket i et gammelt tidsskrift md en garnstump rundt ser i mine øyne lekrere ut enn en innepakket i dyrt papir med silkesløyfe! (Dog, både silkesløyfe og papir bruker jeg gjerne om igjen!) Men, desverre, når det kommer til konvolutter og bobleplast er jeg ikke spesielt flink til å resirkulere.
Ingrid: Må kjøpe blekkpute selv ja, men for min del har jeg det fra før av. Rimelige blekkputer (og stempler) kan man forresten finne på simontamps.com.
Kjøpte stempler til merkelappene mine der for to år siden og kjøpte den billigste sorten med "wood handle" og er veldig fornøyde med de (har brukt de MASSE). Bare vær nøye når du bestiller og bruk litt tid på å skriv ut tester så du er sikker på at du får riktig størrelse.
Har kjøpt Ancient Page Ink Pads der i forskjellige farger og syns de er bedre i bruk enn de jeg har kjøpt i Norge på Panduro og div. scrappe-butikker.
Takk for all infoen Gunn! Jeg er litt i trykkmodus med min splitter nye GOCCO, haha, sjekk youtube så ser dere hva det er.
har sendt deg en mail for en stund siden btw :-)
Vil bare tipse om en super butikk som selger ristape etc fra japan :-) Og fine bomullsbånd etc.
Med disse tapene kan man lett lage fine og litt spesielle innpakninger. Og tror ikke denne tapen er så miljøfiendtlig som "plast tapen"? Jeg vet ikke :-) Et tips ihvertfall!
Vibeke
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.