Ja, da er det ikke rart at vi får forumtråder startet av oppgitte kunder som aldri får varen sin eller svar fra selger!
Ja, da er det ikke rart at vi får forumtråder startet av oppgitte kunder som aldri får varen sin eller svar fra selger!
Jeg skulle legge inn et nytt produkt, men fikk beskjed om at det er feil på serverern + at visningstallet spretter plutselig opp og er de i null, skummelt, håper det ordner seg snart.
Aud
Stadig vekk noe galt med epla....
Nu har jeg skrevet til de, jeg lanserer ikke noe produkter før de retter opp feilen. Jeg fikk omsider lagt opp det jeg skulle, men tør ikke klikke på lanseringsknappen, for jeg betaler ikke dobbelt opp om det er feil. Aud
Jeg har hatt to kjøp fra hobbyglede i dag. Kunden som har betalt med pay pal har det ikke kommet order bekreftelse på fra Epla,men kunden som har valgt privat oppgjør har jeg fått ordrebekreftelse på fra Epla. Litt rart dette her,håper det ordner seg snart
Jeg reagerer på at ikke Epla legger ut en info ev. her på forumet eller på forsiden når det er servertrøbbel. Vi betaler tross alt for å legge ut produkter, da bør vi også kunne forvente å få skikkelig info tilbake nå noe ikke fungerer.
Tenkte jeg skulle lage en liste nå jeg men det går heller ikke nei. Uansett hva slags ord jeg søker på får jeg svar om at ikke finnes... Ja ja, det blir nok ordnet snart :) Får lage litt smykker så lenge istede :)
Enig Eva, de kunne informert om det på forumet.
Samme her Karianne, akkurat nu eksisterer vi ikke :))) Aud
Dette er helt uakseptabelt!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.