Nå har jeg vært innom Tunheim, og sett på søte kuer og røyskatter :-)
Nå har jeg vært innom Tunheim, og sett på søte kuer og røyskatter :-)
Da tar jeg meg en tur til Tunheim.
Nå har jeg vært innom deg også Inger, du verden så produktiv du er!!
Nå har jeg vært innom dere alle :) Du verden hvor flinke dere er alle sammen! :)
Bare til opplysning så må jeg godkjenne kommentarer før de legges ut på bloggen min, så ingen panikk hvis dere ikke ser det dere skriver umiddelbart! :)
Hei! Jeg har nylig fått meg blogg. Spennende, er helt i startgropen. Har tittet på mange av deres blogger, og synes dere er veldig flinke!! (har ikke lagt igjen noen kommentarer enda)
Tenkte jeg ville prøve ut dette med direktelink (ser om jeg får det til) så dere må gjerne prøve å besøke bloggen min
Nå har jeg vært inne hos flere av dere, lagt igjen kommentar, og følger nå enda flere enn før! Moro å oppdage nye blogger, nye ting, og flotte mennesker :)
Tusen takk for alle flotte kommentarer og tilbakemeldinger på bloggen min! Utrolig hyggelig tråd dette her:) Har vært innem de fleste her tror jeg, Dere er så utrolig flinke alle sammen. Ha en strålende kveld!
Da har jeg vært på bloggtur hos Inger, Ingrid R, Marianne Vik, Solveigs hobbykrok, Creativ Catastrophe, Bebes blogg, Krysantemum, Monika, Janet, Tonjesin, Pigelli, Timotei, Atelier Hanne (endelig klarte jeg det Hanne), Wenche, Lind desin, Strikk og slikt - da håper jeg at jeg har fått med meg alle her på denne lista. Noen har jeg vært innom før, men de mange var nye!!!
Nå har jeg endelig funnet mange blogger å følge:) Har også funnet ut litt mer om blogging. Jeg var grønn for en liten stund siden:) Har lagt inn kommentar hos noen i dag:) Så hyggelig at du fikk det til nå Lene:) Vet ikke hva jeg har stilt på, men jeg har prøvd mye:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.