Hei! :) Er helt ny her på epla, og må bare si at jeg har forelska meg helt i denne siden! Bruker all min tid (som strengt tatt egentlig skal brukes på studier når jeg ikke er på jobb) på å sitte og se gjennom de fantastiske produktene som ligger her. Ante ikke at det gikk an å lage så flotte ting en gang, og jeg er kjempemisunnelig for at mine "håndarbeidsevner" begrenser seg til den digitale verden!
Jeg har et konkret spørsmål, men tar gjerne imot tilbakemeldinger på generell basis. Bare husk at butikken er helt i startgropa! :)
Jeg lager kort/invitasjoner o.l. digitalt, og sender som oftest en fil som kunden kan fremkalle selv. Men jeg jobber i fotobutikk, og kan gjerne fremkalle produktene på fotopapir og sende ferdige kort i posten. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal få den infoen frem på best mulig måte. Skal jeg skrive det i produktbeskrivelsen til den digitale filen sammen med pris pr. stk, og pris på evt. pakker med flere kort eller lignende? Eller burde jeg lage ett produkt for den digitale filen, og ett produkt for f.eks. en 25-pk med ferdige kort?
Ulempen med å ha alt på et produkt er at det blir veldig mye tekst i produktbeskrivelsen, og hvis flere er som meg blir den beskrivelsen bare skumlest, og det eneste man leser skikkelig er den første setningen (som sier at man får en digital fil). Ulempen med å dele produktene i to er åpenbar: man får dobbelt opp med produkter å holde styr på, noe som kanskje er tungt for både meg og kunder.
Men hva mener dere som har litt erfaring? Har dere evt. tips til hvordan jeg ellers kan løse det? :)