Er det virkelig verdt prisen? Har du profilert butikken din, og hva var erfaringene? Skal tjene ganske mye for å "ta igjen " 199 kr. Jeg prøvde en gang, og hadde like få visninger som ellers. Så nå lurer jeg veldig på andres erfaringer.
Er det virkelig verdt prisen? Har du profilert butikken din, og hva var erfaringene? Skal tjene ganske mye for å "ta igjen " 199 kr. Jeg prøvde en gang, og hadde like få visninger som ellers. Så nå lurer jeg veldig på andres erfaringer.
Hadde profilert visning, men solgte ett produkt. Litt flere visninger, men ikke noe å rope hurra for. Fikk mye mer igjen for å ha giveaway på bloggen min...
Hei Inger ! Jeg hadde profilert butikk for ikke så lenge siden. Mange visninger, 2 salg, og ble direkte kontaktet og fikk 3 bestillinger :) så jeg var fornøyd med det.... Kommer nok til å ha det igjen :)
Og ja, jeg tjente inn de 199 kr + litt til ;)
Det var da bra, Karianne :) Du anbefaler altså å prøve?
Hei, ja jeg synes det :) Bestillingene kom etter profileringen, men pga den. Man blir sett, og det gir "ringvirkninger". Flotte kort du lager Inger !
Jeg hadde mange visninger, men ingen salg når jeg profilerte meg. Den gangen var det veldig dårlig for mange, så tidspunktet har også noe å si tror jeg.
Vi hadde en tråd om det da også :)
Det er jo verdt det fordi man syns en gitt periode. Reklame er verdt pengene selv om det ikke blir direkte salg av det der og da. Flere kommer sikkert tilbake, viser til venner osv.
Enig med deg Marianne, sikkert ikke bortkastet! Jeg kommer nok til å prøve igjen:)
Jeg får prøve igjen en gang da.
Må bare spørre i forbindelse med dette. Hvor mange produkter hadde dere da i butikken deres når dere hadde profilert dere på fremsiden av epka. Har selv vurdert det.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.