Helt enig med dere. Da får også Epla ryddet opp mengene med varer som ligger ute, og ikke minst vekket til live disse som kanskje vil noe med butikken sin, men som i dag ligger i "dvale". Man må være aktiv for å drive butikk.
(c:
Helt enig med dere. Da får også Epla ryddet opp mengene med varer som ligger ute, og ikke minst vekket til live disse som kanskje vil noe med butikken sin, men som i dag ligger i "dvale". Man må være aktiv for å drive butikk.
(c:
Jeg er ikke helt enig. Én ting er butikker som ikke har hatt noen form for bevegelse siden starten: Varene har ligget et år, ingenting er solgt, og butikken ligger fullstendig brakk.
En annen ting er butikker der det stadig er aktivitet (salg og innlegging av nye varer), men at det samtidig er noen varer som har ligget et år. I min butikk er det sånn. Produkter som har ligget lenge selges likevel plutselig! Så det er ikke helt som du sier VyanMica: "Har det ikke blitt solgt til da, så er muligheten liten for at den blir det". Muligheten er så absolutt til stede :)
(En annen sak er at jeg/alle burde tatt nye bilder av de eldste tingene og relansert dem, men her snakker vi om prioriteringer og om tid som ikke alltid strekker til...)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.