Hei.
Er det noen her som kan hjelpe meg å finne et kort til en 30 års dag? Det er til en dame.
Hei.
Er det noen her som kan hjelpe meg å finne et kort til en 30 års dag? Det er til en dame.
Hei!
Godt å se flere nattmennesker på Epla. Jeg har et 30-års kort i min butikk. Du kan ta en titt her:
Veldig fint at du har skrevet så bra informasjon om bildene. Skal lete litt på siden din å se om jeg finner noe :)
Likte ikke helt at kortet var blått, men takk for hjelpen :)
Fra ett nattmenneske til et annet: cirkeline, du har herved en ny "elsker denne butikken"! Himla mye fint!
Laila: Så hyggelig, da. Tusen takk. Du har hatt nattbesøk i din butikk også. Kjempefint med døgnåpne butikker... God natt. :)
Jeg har kort :) Papirsymfoni
Hvis du ser her forskjellige kort finner du mange som lager kort. Hvis du har en bestemt stil du ønsker er det mange her som lager på bestilling.
Ta kontakt med en av butikkene du finner innbydende og spør om de kan lage kortet i den farven du ønsker. Noen setter også på personlig bilde om du vil det!
Lykke til, og håper du finner det du er på jakt etter :)
Solkroken har også bursdagskort. Velkommen innom!
http://epla.no/shops/solveigshobbykrok/
For tekst-kort med en vri, kanskje print fra Apparently Art kunne være noe :)? Trykkes i 5 forskjellige størrelser, kan også fås på doble kort.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.