Jeg har lest litt i trådene angående prissetting og relansering/'spamming' av førstesiden, og ellers også lest meg litt opp på forum-tråder. Og er litt tankefull nå ..
Jeg kjente ikke Epla før jeg åpnet butikk her, og har brukt litt tid på å forstå hvordan ting fungerer. Gremmes når jeg tenker på alle de produktene jeg la inn da jeg åpnet - kunne jo spredt dem litt tidsmessig. Heldigvis har jeg lagt inn litt mer spredt i ettertid :)
I det jeg startet hadde jeg noen salg, men etterpå har det vært heeelt tyst på ordrefronten - i 1 måned, altså. Kjenner jeg blir litt mismodig og lurer på om det er noe jeg gjør feil. Da jeg også leste at noen avskriver enkelte butikker pga. ting som ikke har noe med selve produktet å gjøre, så ble jeg litt engstelig:
Er det noe ved butikken min - eller måten jeg gjør ting - som virker 'frastøtende' på noe vis? Er produktene priset for høyt? For lavt? Er smykkene for 'sære'? Bildene for dårlige?
Man kan jo lett miste litt gangsyn når det gjelder ens egne ting, så jeg hadde satt utrolig pris på litt feedback fra dere :)